Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Østjylland

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ørsted
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg vil gerne hvis i gæve aminoer derude, vil give jeres besyv med om der er basis for at starte en netværksgruppe op her i østjylland. I så fald vil jeg gerne være med til at starte det op.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis det skulle vise sig der allerede findes sådanne grupper i det midjydske så meld endeligt tilbage.

Johnny Rasmussen

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 21:18
Hej Johnny

Jeg er klar, hvis nogen tager initiativet.

Vil selvfølgelig engagerer mig, men har ikke pt. overskuddet til at arrangere.

Er i øvrigt fra Hinnerup, og ved at der er en del fra Randers og omegn herinde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 20:03
Hejsa
Jeg er helt klart med på ideen om at skabe lidt mere netværk her i østjylland.
Jeg er selv fra randers, og kan da sagtens stille lokaler til rådighed engang imellem, når engang jeg er færdig med at renovere dem..

Endelig skriv en mail til mig hvis der bliver arrangeret noget.
hpejendom@gmail.com
Mvh
Henrik Poulsen
H.P. Ejendom

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 03:05
Hej

Jeg vil også gerne deltage, der har været tiltag tidligere der er gået i vasken, så jeg prøver med at lægge hårdt ud

Jeg vil foreslå at vi mødes:

tirsdag den 12-dec-2006 kl. 16.00-19.00

i Rosenholm Udviklingspark, se billed på www.idzone.dk

Forslag til dagsorden:

uformelt netværksmøde med præsentation af virksomheder

skitsering af fremtidig formål for gruppen

Jeg tror ikke på at vi kan leve af at sælge til hinanden, men jeg tror på at vi kan blive rigtig gode sparringspartnere

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:18
Dato: 26-11-2006 03:05:10 Forfatter: Rita
Hej

Jeg vil også gerne deltage, der har været tiltag tidligere der er gået i vasken, så jeg prøver med at lægge hårdt ud

Jeg vil foreslå at vi mødes:

tirsdag den 12-dec-2006 kl. 16.00-19.00

i Rosenholm Udviklingspark, se billed på www.idzone.dk

Forslag til dagsorden:

uformelt netværksmøde med præsentation af virksomheder

skitsering af fremtidig formål for gruppen

Jeg tror ikke på at vi kan leve af at sælge til hinanden, men jeg tror på at vi kan blive rigtig gode sparringspartnere

DEAL!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 21:15
Er det datoen der ikke passer ?

eller er det forslaget til indhold,

Jeg har for øvrigt dag været til et rigtigt inspirerende foredrag om Web 2.0 som jeg gerne vil dele med jer på mødet, hvis I er interesseret. Jeg skal i hvertfald have tænkt nyt for min virksomhed.

Foredragsholderen var Erland Riis Lavsen fra Tankevirksomheden.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Skrevet kl. 18:37
Hej

Jeg synes at 3 deltagere er for lidt derfor aflyser jeg mødet den 12 dec., så må vi se om der er basis i Østjylland til næste år.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:38
Jeg er også klar på noget hvis det er. Er fra Ørsted.
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Nov 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 20:00
Jeg er måske også klar

Martin

Horsens

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:50
well ... - så prøver vi lige med et nyt forsøg

- i marts eller ultimo februar

- ... en udbytterig Amino.dk netværks-aften i Østjylland ...

- ... deltager du ?

- en aften med fokus på networking, professionelt, og dermed også en aften hvor det er tilladt, og forventet ... - at man også promoverer sin egne ydelser - og, samtidig også en aften, hvor der kan være et socialt element i at mødes.

- ... men, nok mere med vægten på det professionelle end på det sociale ;-)

- jeg har lige set indlægget fra Finn på en af de andre tråde. Han arrangerer noget i forsommeren, og synes det er et rigtig godt initiativ - har selv ligget ´på hjul´ siden sidste sommer, og regnet med at der var nogen der ville arrangere noget i Østjylland i løbet af vinteren.

- ... men, da det ikke er sket endnu, så vil jeg godt være med til selv at tage initiativ hertil

- derfor, lige en ´føler´ for at vurdere mulighederne for at netværke IRL i Østjylland.

I praksis bliver dette jo ofte Østjylland/Århus-området

Og, dette er mit eget mest foretrukne afholdelsessted, fordi så er det nemt for mig selv, men er fleksibel hvis deltagerantallet skulle være større andetsteds.

Helt konkret - hvis der skulle vise sig at være grundlag for det, så vil jeg gerne være med til / bidrage til - at igangsætte noget IRL-networking.
Og, hvis dette viser sig at være realistisk - så forestiller jeg mig noget i retning af engang i marts eller ultimo februr.

Rammer ? - afhænger af hvor stor interesse der bliver, men lokaler kan man jo altid finde.

Tidspunkt/varighed ? - en hverdag, efter arbejdstid, dvs. kl. 17/18/19 - og, med en forventet varighed på 2-3 timer

Indhold ? - laver det helst med input fra nogle af dem der deltager - men, ellers, så har jeg selv masser af ideer til en udbytterig aften med fokus på power-networking smile

Betaling - ja, måske ? - hvis kravet er at købe en ok frokost på stedet for at kunne bruge nogle ok lokaler, så forventer jeg at dette ikke vil være et problem

Deltagerantal ? - tja... det kender vi jo af gode grunde ikke endnu
- men, hvis det bliver med få deltagere, så forestiller jeg mig at det bliver lavet som en uformel, ´cafe-agtig´ networking-event - har bla. set at dette har fungeret fint tidligere på amino.dk
- bliver vi mange, tja... - så får vi lavet noget med program und alles ...

Så, hvis du også ser værdien heri - giv en foreløbig tilbagemelding
- og, gerne også med dine egne ønsker til aftenen -
- om du vil deltage i planlægningen ?
- eller om du har adgang/forslag til nogle gode rammer for en udbytterig netværks-aften

- og, hvis der skulle være tilstrækkeligt respons på ovenstående, så sætter jeg en konkret dato + mødested

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)