well ... - så prøver vi lige med et nyt forsøg
- i marts eller ultimo februar
- ... en udbytterig
Amino.dk netværks-aften i Østjylland ...
- ... deltager du ?
- en aften med fokus på networking, professionelt, og dermed også en aften hvor det er tilladt, og forventet ... - at man også promoverer sin egne ydelser - og, samtidig også en aften, hvor der kan være et socialt element i at mødes.
- ... men, nok mere med vægten på det professionelle end på det sociale ;-)
- jeg har lige set indlægget fra Finn på en af de andre tråde. Han arrangerer noget i forsommeren, og synes det er et rigtig godt initiativ - har selv ligget ´på hjul´ siden sidste sommer, og regnet med at der var nogen der ville arrangere noget i Østjylland i løbet af vinteren.
- ... men, da det ikke er sket endnu, så vil jeg godt være med til selv at tage initiativ hertil
- derfor, lige en ´føler´ for at vurdere mulighederne for at netværke IRL i Østjylland.
I praksis bliver dette jo ofte Østjylland/Århus-området
Og, dette er mit eget mest foretrukne afholdelsessted, fordi så er det nemt for mig selv, men er fleksibel hvis deltagerantallet skulle være større andetsteds.
Helt konkret - hvis der skulle vise sig at være grundlag for det, så vil jeg gerne være med til / bidrage til - at igangsætte noget IRL-networking.
Og, hvis dette viser sig at være realistisk - så forestiller jeg mig noget i retning af engang i marts eller ultimo februr.
Rammer ? - afhænger af hvor stor interesse der bliver, men lokaler kan man jo altid finde.
Tidspunkt/varighed ? - en hverdag, efter arbejdstid, dvs. kl. 17/18/19 - og, med en forventet varighed på 2-3 timer
Indhold ? - laver det helst med input fra nogle af dem der deltager - men, ellers, så har jeg selv masser af ideer til en udbytterig aften med fokus på power-networking
Betaling - ja, måske ? - hvis kravet er at købe en ok frokost på stedet for at kunne bruge nogle ok lokaler, så forventer jeg at dette ikke vil være et problem
Deltagerantal ? - tja... det kender vi jo af gode grunde ikke endnu
- men, hvis det bliver med få deltagere, så forestiller jeg mig at det bliver lavet som en uformel, ´cafe-agtig´ networking-event - har bla. set at dette har fungeret fint tidligere på amino.dk
- bliver vi mange, tja... - så får vi lavet noget med program und alles ...
Så, hvis du også ser værdien heri - giv en foreløbig tilbagemelding
- og, gerne også med dine egne ønsker til aftenen -
- om du vil deltage i planlægningen ?
- eller om du har adgang/forslag til nogle gode rammer for en udbytterig netværks-aften
- og, hvis der skulle være tilstrækkeligt respons på ovenstående, så sætter jeg en konkret dato + mødested