Syntes godt nok det er nogle høje priser med 999,- i oprettelse og 399,- pr måned for et webhotel
Arrh... så kender du vidst ikke helt markedet :)
Frank du har fuldstændig ret. Og at sammenligne med en af landets dyreste udbydere retfærdiggør ikke den høje pris. Der er flere end dem du fik det hos der gør det til en 1/10 eller mindre af specialhostings priser.
Mikkel : Jeres pris på et webhotel er hvad det koster for en rimelig kraftig server på månedsbasis. Så jov Frank har jo ret, når han siger jeres priser er høje.
Mærkeligt, at vi andre kan levere webhotel fra 600 kroner om året og uden oprettelse :
Og at sammenligne med en af landets dyreste udbydere retfærdiggør ikke den høje pris.
Jeg behøver ikke retfærdiggøre mine priser, de er som de er og de er nogen af de laveste blandt kvalitetsudbyderne. Dermed har jeg også svaret på din Scannet rant'. Det drejer sig ikke om dyr eller billig, det drejer sig om kvalitet vs. discount, og det drejer sig om at det nu engang koster lidt at levere den høje kvalitet som vi gør.
Jeg ved godt hvordan i leverer billige "webhoteller" til ingen penge, men Amino tilader ikke at man taler grimt om sine konkurrenter ... så det lader jeg være med :)