Sådan er vilkårene, når man bliver en stor og betydningsfuld virksomhed, som til med bliver opbakket af Donald J. Trump, så vil der formentlig være nogen, der er misundelige...! Men støt endelig TDC og alle deres kapitalfonde i stedet for de har da i alle tilfælde rent mel i posen...!? |
ACN & Donald J. Trump
Mobiltelefonien kommer snart! Dette var salgskommentaren til mig fra flere ACNsælgere i tidernes morgen, enten har deres upline ikke haft styr på deres ting, eller også har de bevist løjet for mig, for der gik nogle år inden den kom. Det kan dog også være at vores opfattelse af ordet, "snart" blot er forskellig. |
Mobil-telefoni er allerede kommet til Danmark - og jeg kan garantere dig for, at vi får IP-telefoni i 2007. Derefter kommer der bredbåndsinternet, videotelefoner samt kabel-TV m.m. Din vision var for kortsigtet - hvis du var startet den gang og havde opbygget et stort repræsentant-netværk og en endnu større kundebase med fastnet-telefoni, så kunne du formentlig have fordoblet din kundebase, da vi fik mobiltelefoni...!? Men du fokuserer på problemerne i stedet for på muligheden. Husk at du når det, som du fokuserer på: "Law of Attraction". "The future belongs to those who see possibilities before they become obvious". |
|
Jamen lad os da endelig sammenligne vores kompensationsplaner og bonusplaner...!? Så kan jeg selv vurdere, hvor der er flest penge at hente for en ny forhandler/networker på både kort og på lang sigt. Ellers er det blot en tom påstand fra din side...!? |
Forresten endnu en nytegning i aften :) |
|
Network Consult Det ville da ellers være noget af et scoop hvis kontant gik i flæsket på en byretsdommers salgsmetoder i hans bijob som ACN repræsentant. |
|