Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN & Donald J. Trump

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Sådan er vilkårene, når man bliver en stor og betydningsfuld virksomhed, som til med bliver opbakket af Donald J. Trump, så vil der formentlig være nogen, der er misundelige...!

Men støt endelig TDC og alle deres kapitalfonde i stedet for de har da i alle tilfælde rent mel i posen...!?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:57
"Men støt endelig TDC og alle deres kapitalfonde i stedet for de har da i alle tilfælde rent mel i posen...!?"
Mobiltelefonien kommer snart! Dette var salgskommentaren til mig fra flere ACNsælgere i tidernes morgen, enten har deres upline ikke haft styr på deres ting, eller også har de bevist løjet for mig, for der gik nogle år inden den kom. Det kan dog også være at vores opfattelse af ordet, "snart" blot er forskellig.
Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 12:12
Mobil-telefoni er allerede kommet til Danmark - og jeg kan garantere dig for, at vi får IP-telefoni i 2007. Derefter kommer der bredbåndsinternet, videotelefoner samt kabel-TV m.m.

Din vision var for kortsigtet - hvis du var startet den gang og havde opbygget et stort repræsentant-netværk og en endnu større kundebase med fastnet-telefoni, så kunne du formentlig have fordoblet din kundebase, da vi fik mobiltelefoni...!?

Men du fokuserer på problemerne i stedet for på muligheden.

Husk at du når det, som du fokuserer på: "Law of Attraction".

"The future belongs to those who see possibilities before they become obvious".

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 13:01
Dato: 23-11-2006 12:11:32 Forfatter: Network Consult
Mobil-telefoni er allerede kommet til Danmark - og jeg kan garantere dig for, at vi får IP-telefoni i 2007. Derefter kommer der bredbåndsinternet, videotelefoner samt kabel-TV m.m.

Din vision var for kortsigtet - hvis du var startet den gang og havde opbygget et stort repræsentant-netværk og en endnu større kundebase med fastnet-telefoni, så kunne du formentlig have fordoblet din kundebase, da vi fik mobiltelefoni...!?

Men du fokuserer på problemerne i stedet for på muligheden.

Husk at du når det, som du fokuserer på: ''Law of Attraction''.

''The future belongs to those who see possibilities before they become obvious''.

Ja, den er kommet flere år efter de pågældende sælger proklamerede at nu er det i næste måned det sker osv osv..

Men det er da dejligt at det endelig er kommet, og at I har noget at sælge :)

Hvis jeg var startet på ACN dengang og havde arbejdet med samme kraft som jeg har gjort, var jeg ikke kommet dertil hvor jeg er nu, dertil er der ikke nok penge i ACNs koncept.

Jeg fokuserer på at lægge energien de rigtige steder, og det har jeg efter egen mening gjort, og pengepungen :)

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 15:33
Jamen lad os da endelig sammenligne vores kompensationsplaner og bonusplaner...!?

Så kan jeg selv vurdere, hvor der er flest penge at hente for en ny forhandler/networker på både kort og på lang sigt.

Ellers er det blot en tom påstand fra din side...!?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:23
Jeg gider ikke spilde tid på at måle penis, specielt når du kun vil sammenligne for at yppe kiv ;)
Forresten endnu en nytegning i aften :)

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 01:23
Dato: 22-11-2006 21:57:34 Forfatter: Simon Faaborg
Host, host..!

Så I kritikken i TV-AVISEN kl. 21.00 af ACNs fremgangsmåde for at få nye medlemmer... ;)

Ja, - men det var da pudsigt, at de IKKE kommenterede vores metoder til kundeformidling.

Men det kommer nok i et senere indslag i ''Kontant'' eller ''Operation X''...!?

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:54

Network Consult

Det ville da ellers være noget af et scoop hvis kontant gik i flæsket på en byretsdommers

salgsmetoder i hans bijob som ACN repræsentant.

Tilmeldt 13. Aug 05
Skrevet kl. 01:22
Dato: 03-12-2006 16:53:36 Forfatter: Hans

Network Consult

Det ville da ellers være noget af et scoop hvis kontant gik i flæsket på en byretsdommers

salgsmetoder i hans bijob som ACN repræsentant.

Ja, - hvis der er ulovligheder indblandet, er det jo altid en god historie for pressen - men det er der heldigvis ikke.

Men ellers er man som udgangspunkt uskyldig, indtil det modsatte er bevist.

Du har byttet rundt på hoved- og bierhverv. ACN-forretningen er hovederhvervet, mens bijobbet er som lægdommer i byretten - også kaldet domsmand.

PS. Der søges i øjeblikket domsmænd for den næste 4-årige periode fra 2008-2011.

Gerne yngre mennesker samt folk med anden etnisk baggrund end dansk for at afspejle befolkningen. Kontakt et politisk parti ved interesse. Honoraret er kr. 1100,- skattepligtig pr. retsdag, som er på ca. 1-6 timer - afhængig af sagens omfang og karakter.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)