Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god bærebar til gymnasie :)?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har siddet og kigget på nogle forskellige bærebare da jeg skal til at gå på handelsgymnasie efter sommerferien.

Så jeg tænkte på om der er nogen af jer der kender en god bærebar til Business og skole brug?

Jeg fokuserer mest på design, men har ikke lige 14 tusind til en MacBook pro ;)

-Nogen forslag? :)

:o) 

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:05

Den billigste Macbook Pro koster 8458 med studierabat, den hvide macbook koster 6767 med studierabat, så det er ikke så dyrt igen.

Ellers er Lenovo også lækkert :-)

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 15:11

Jeg tænker bare på om 13 tommer bliver for småt i længden? når man skal skrive en masse jo?. ;)

:o) 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:12

thinkpad, så er du sikker på at få noget rigtig godt til studie brug

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du skal have en bærbar med i skole hver eneste dag, så gider du ikke have en kæmpe en der er besværlig at slæbe rundt med i tog, bug, gymnastiktimen etc. Så er det en fordel at have de der 13".

Jeg vil også forslå enten en MacBook eller Lenovo, men indrømmet det er de lidt dyrere modeller.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 15:14

13 tommer er jo ikke det mindste, men stadig lille. Jeg ville aldrig selv vælge en mindre skærm, da jeg slet ikke kan se pointen i at sidde og scrolle eller tvinges til at have kæften i skærmen. Jeg havde valgt noget 15" thinkpad eller anden form for Lenovo

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:15

En 13" Macbook er helt okay at skrive meget på. Jeg slæbte selv en 14,4" med i gymnasiet og det var godt nok belastende til sidst.

Nu bruger jeg en sprit ny x100e lenove (11,6") på universitetet og den er jeg super glad for. 

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 15:19

Jeg er selv super glad for at jeg har en 13 tommers til skolen, 13" har alligevel samme opløsning som mange 15". :-)

Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 15:20
Tilmeldt 9. Sep 08
Skrevet kl. 15:22

det kommer nok også an på uddannelsen. Jeg sidder med næsen i konstant og programmerer eller laver circuits på eagle. Skriver næsten aldrig, og det kan man jo gøre uden at se på skærmen, men det kan kun meget hardcore programmører gøre :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)