Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting support ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa!

Jeg håber I lige vil bruger 3 min på at svare på mit spørgsmål omkring hosting support?

Er der noget i ligger mest vægt på, når i skal finde en hosting leverandør - og nu tænker jeg især på supporten.

Skal der være telefon support?
Skal man kunne skrive en hurtig sms, med sit spørgsmål eller problem?
Åbning af suport tiden (f. eks. 08-17)

eller er det prisen som er den vigtigste?

På forhånd tak for hjælpen!

Rigtig god forårsdag til jer alle...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på hvilken type kunde du er.

Er det min fars hjemmeside, så er det prisen der er vigtig.

Er det en side med meget aktivitet hele døgnet, så skal jeg kunne få fat på jer, hvis noget ikke virker (server-relateret selvfølgelig) ... så hjælper det ikke noget, at jeg kan ringe igen kl. 07, hvis fejlen opstår kl. 18.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ganske enig med Kim, det kommer helt an på dit behov.

Hos acenet er det de fleste af vores store serverkunder der har valgt 24x7 serviceaftaler med adgang til vores døgnbemandede driftsvagt så de altid kan ringe hvis der er noget der ikke lige spiller for dem: Derudover er deres servere groft sagt er overvåget i "hovede og røv" så vores vagt får automatisk besked døgnet rundt hvis der er noget der ikke virker.

Den typiske kunde til den slags løsninger er større virksomheder der bruger deres website som den primære salgs- eller brandingkanal af deres produkter og flere af dem sælger til hele verden hvorfor nedetid om natten for dem vil kunne være dyrere end nedetid i dagtimerne alt efter hvilket marked de er mest aktive på.

Men er det som Kim skriver, et privat hyggesite, så tror jeg næppe folk er villige til at betale prisen for 24x7 service.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hele enig i de 2 ovenstående svar. Smile

Mickey Gee, SPECIFIC RADIO. Mail: m [at] sr [dot] dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)