Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere webshops - een PBS aftale ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hornslet
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej forum

Jeg er i en proces med at importere to forskellige produktkatagorier og vil lave to webshops. Hvis jeg opretter shops under to forskellige domæne-navne, kræver det så at jeg køber to betalingsmoduler og laver to PBS aftaler?

Eller er det på en eller anden måde muligt at re-directe til et betalingsmodul ?

 

Jeg forventer ikke salg af store styk-tal. Det er to nicheprodukter.

 

På forhånd tak for et par kommentarer

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne

 

Velkommen til

 

Så vidt jeg har forstået på den aftale jeg har med PBS, ja så skal du have 2 aftaler til 2 domæner.

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Ring til E-pay.dk og få en snak med dem.
Det kan de helt sikkert forklare dig.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarke

Ifølge PBS så kræver en sådan løsning reelt 2 indløsningsaftaler. Alternativt kan du vælge at finde en udenlansk kort acquirer (fx. worldpay.com eller chronopay.com) og indløse kort gennem disse. Dette udelukker selvfølgelig rene dankort, men kan ellers være en ganske udemærket mulighed.

Mvh
Loke Dupont

Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er korrekt. PBS kræver faktisk to aftaler i sådant et tilfælde. Også selvom du sagtens kan klare dig med én! PBS giver dog vist dispensation, hvis shop nummer to er et sub-domæne. Alternativt kan du få en udenlandsk betalingsaftale, hvor der typisk ikke er disse begrænsninger (ex. Teller). MEN så er dankort ikke en mulighed!

 

Jeg har dog hørt at PBS er noget langsomme til at opdage om du har flere shops på samme aftale.

 

Nils

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville under ingen omstændigheder droppe det at have dankort for at spare nogle få tusinde OM ÅRET.
 

/Charly


Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig! Det er kun relevant for dine udenlandske shops.

 

Nils

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hi.

 

Vi har også oprettet 2 aftaler. Men jeg mener med sikkerhed at sidst jeg talte med dem (godt 1 mdr. siden) fortalte de mig at det behøvede man ikke at have. Så længe at det er 2 shops, med samme produkt kategori. Dvs. hvis du sælger julepynt og den anden sælger bildæk går den selvfølgelig ikke.

Men hvis du f.eks. sælger maling og pensler på hver sin shop - så er det iorden at du kun har én indløsningsaftale med PBS.

Dog ønsker de at blive informeret, og selv godkende det :)

 

Men de fleste bekendte jeg har som kører webshops, og op til flere - også med forskellige varer i forskellige kategorier - kører kun med én indløsningsaftale, hvilket ikke har givet anledning til problemer.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)