Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google introducerer Ad Placement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Spændende.

Tak skal du have
Mvh,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-11-2006 13:05:54
Forfatter: WebAssistance
Spændende.



Jeg forstår ikke rigtig, hvad det har af betydning? Det er noget med, at annoncører kan finde interessante sider at annoncere på (udover Google). Fordelen for hjemmesideejeren er så, at tjene flere penge på grund af øget konkurrence?
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Google Ad Placements

Hej Tommy
Når ejere af hjemmesider viser Googles AdSense annoncer, så er det i dag helt op til Google at bestemme, hvilke annoncer der vises. Kontrollen er altså MEGET begrænset.

Forestil dig så, at både ejeren af annoncen (AdWords) og ejeren af hjemmesiden (AdSense) via målinger kan se en fordel i at "handle" tættere sammen. Der kan nemlig være KÆMPE forskelle i udbyttet af annoncepladsen, helt afhængig af HVEM der annoncerer. Det er det, som Google Ad Placements så giver mulighed for... at låse sig fast på hinanden til fælles glæde og gavn   
Mvh,

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)