Hej Jesper Hvad har du det med,at skulle sælge 1 stk til mig !! Er det muligt Jeg forstået ,at din hensigt,er at sælge det videre til andre i stort antal :) Hilsen Karsten |
Sælg mp4-afspillere i din butik/webshop!
|
// Jesper Skov
Jeg finder det ret underligt, at du i et debatforum forsøger at afsætte en vare, men idet din vare problematiseres, så nægter du at debattere... det er som sådan ikke ment som et personlig angreb mod dig Jesper, men mere en undren jeg fra tid til anden får her på Amino. I dette specifikke tilfælde ved du jo ikke, om jeg er potentiel kunde som ønsker information eller blot en der ønsker at debattere generelt. Men hvis jeg er potentiel kunde og ønsker at du besvarer mit tidligere spørgsmål, vil du så nægte at gøre dette i et offentlig forum? I givet fald, så er jeg nemlig slet ikke potentiel kunde... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
// Jesper Skov
|
Her i Delhi sælges de også mange steder - om det er lovligt eller ej ved jeg ikke.. Men jeg har haft en i hånden, og designet og kvalitetsindtrykket grænser virkelig til det ynkelige.. Jeg ville hverken eje eller ha den, om jeg så fik den smidt i nakken.. Det skulle dog ikke undre mig, om den rent teknisk faktisk er udemærket, og leverer en fin performance.. Det er set før med andre halv-plagiat produkter.. |
|
// Jesper Skov
Apropos, hvem bærer reklamemationsretten? Umiddelbart er man somdetailhandlende jo ansvarlig overfor sine kunder, men hvis det er generelt med produktet er det så dig der som dansk importør afholder sælger fra urimelige omkostninger, eller skal man finde tilbage til en eller anden relativt ukendt fabrikant i Asien for at brokke sig? |
Efter den danske købelov har du 2 års reklamationsret hos Friends Connection, og har du en reklamation bedes du rette din henvendelse til os der. |
// Jesper Skov
Korrekt hvis man handler b2c, men lige nu forsøger du at sælge b2b, hvorefter "vi" skal sælge b2c. Købeloven er kun gældende for b2c, hvorimod b2b skal sikre sig returret gennem købsaftalen. Hertil spørger jeg så; vil Friends Connection en fuld skriftlig ansvarspåtagelse? Ellers står dine b2b kunder jo med aben, hvis det skulle vise sig at dine produkter er ulovlige... |