Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg mp4-afspillere i din butik/webshop!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra københavn
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
 Hej Jesper

Hvad har du det med,at skulle sælge 1 stk til mig !!

Er det muligt

Jeg forstået ,at din hensigt,er at sælge det videre til andre i stort antal :)

Hilsen Karsten

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:44
Hej Karsten. Hvis du bare vil købe 1 stk, så skal du bare udfylde formularen på www.CarPlanet.dk/mp4 - min hensigt herinde, var bare hvis nogle havde en webshop, som var interesseret i at købe et stører antal, og sælge det videre. Men udfyld du bare formularen derinde.

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:39
Dato: 21-11-2006 14:40:48
Forfatter: Jesper Skov
De interesserede sender mig bare en mail......

Jeg finder det ret underligt, at du i et debatforum forsøger at afsætte en vare, men idet din vare problematiseres, så nægter du at debattere... det er som sådan ikke ment som et personlig angreb mod dig Jesper, men mere en undren jeg fra tid til anden får her på Amino.
I dette specifikke tilfælde ved du jo ikke, om jeg er potentiel kunde som ønsker information eller blot en der ønsker at debattere generelt. Men hvis jeg er potentiel kunde og ønsker at du besvarer mit tidligere spørgsmål, vil du så nægte at gøre dette i et offentlig forum? I givet fald, så er jeg nemlig slet ikke potentiel kunde...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:43
Jeg vil gerne debattere, men bryder mig ikke om når folk bliver ved med at træde i de samme Apple-ting konstant. Har i konkrete spørgsmål, så stil dem endeligt. Men på en måde er det vel forståeligt at jeg ikke viser alt hvad jeg har på et offentligt debatforum.

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:50
Jeg beder dig ikke vise alt, blot dokumenterer din påstand om, at produktet er lovligt. Givet omstændighederne synes jeg ikke det er urealistisk... du er velkommen til at maile dem til mig, jeg vil gerne bare have garanti for at det er lovligt.

Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 20:47
Her i Delhi sælges de også mange steder - om det er lovligt eller ej ved jeg ikke.. Men jeg har haft en i hånden, og designet og kvalitetsindtrykket grænser virkelig til det ynkelige.. Jeg ville hverken eje eller ha den, om jeg så fik den smidt i nakken..

Det skulle dog ikke undre mig, om den rent teknisk faktisk er udemærket, og leverer en fin performance.. Det er set før med andre halv-plagiat produkter..

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:06
Hej - du kan tro at jeg også kender til disse produkter som du omtaler, men dette produkt er altså ikke en af dem man finder på gaderne. Det er blevet produceret i en rigtig god kvalitet, og derfor er prisen også en smule højere - end de andre std. thai-produkter, som fungerer et par dage.

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:11
Dato: 21-11-2006 21:05:41
Hej - du kan tro at jeg også kender til disse produkter som du omtaler, men dette produkt er altså ikke en af dem man finder på gaderne. Det er blevet produceret i en rigtig god kvalitet, og derfor er prisen også en smule højere - end de andre std. thai-produkter, som fungerer et par dage.

Apropos, hvem bærer reklamemationsretten?
Umiddelbart er man somdetailhandlende jo ansvarlig overfor sine kunder, men hvis det er generelt med produktet er det så dig der som dansk importør afholder sælger fra urimelige omkostninger, eller skal man finde tilbage til en eller anden relativt ukendt fabrikant i Asien for at brokke sig?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:58
Dato: 21-11-2006 21:11:16
Forfatter: nico
Umiddelbart er man somdetailhandlende jo ansvarlig overfor sine kunder, men hvis det er generelt med produktet er det så dig der som dansk importør afholder sælger fra urimelige omkostninger, eller skal man finde tilbage til en eller anden relativt ukendt fabrikant i Asien for at brokke sig?

Efter den danske købelov har du 2 års reklamationsret hos Friends Connection, og har du en reklamation bedes du rette din henvendelse til os der.

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:01
Dato: 21-11-2006 22:58:25
Dato: 21-11-2006 21:11:16
Forfatter: nico

Efter den danske købelov har du 2 års reklamationsret hos Friends Connection, og har du en reklamation bedes du rette din henvendelse til os der.

Korrekt hvis man handler b2c, men lige nu forsøger du at sælge b2b, hvorefter "vi" skal sælge b2c. Købeloven er kun gældende for b2c, hvorimod b2b skal sikre sig returret gennem købsaftalen. Hertil spørger jeg så; vil Friends Connection en fuld skriftlig ansvarspåtagelse?
Ellers står dine b2b kunder jo med aben, hvis det skulle vise sig at dine produkter er ulovlige...

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)