Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg mp4-afspillere i din butik/webshop!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer.

Jeg ved at utrolig mange af jer har webshops, og derfor har jeg et produkt - som i måske er interesserede i at sælge.

www.CarPlanet.dk/mp4 er en rigtig lækker mp4-afspiller, som i kan købe hos os. Det er et produkt i virkelig god kvalitet, og med vildt mange spændende funktioner. I kan sælge den meget billigt i jeres webshop, i forhold til lignende produkter på markedet, og stadig tjene rimelig godt på det!

Er du interesseret bedes du sende en mail til jesper@qtag.dk - så skal jeg nok komme med et udspil, alt efter hvor mange i regner med at kunne sælge.

// Jesper Skov

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:21
Tak for tippet, Jesper!

Går dine nye Tennis Classic ellers godt... ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:12
Dato: 21-11-2006 10:20:43 Forfatter: Lasse Burholt
Tak for tippet, Jesper!

Går dine nye Tennis Classic ellers godt... ;-)

Lasse

Hej Lasse, de går utrolig godt kan du tro. Du skal være velkommen til at købe et par afspillere, vi finder selvfølgelig en god aftale :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:26
Tjaaa.. Det er vist et plagiat af Ipod Nano. Jeg kan godt se, at I skriver, at den sælges lovligt, men hvis Apples advokater opsnuser den, så tror jeg bestemt, at den krænker deres designbeskyttelser. Kanterne, proportionerne mellem skræm, hjul og hele afspilleren er praktisk talt ens. Play/pause knappen er sågar selvstændig, som på Ipod Nano. Nu skriver I ingen størrelser på, men jeg kan næsten gætte mig frem til, at de er ligesom Ipod Nanos. Så helt igennem et Kina-plagiat, hvor der kun mangler en varemærke- og et par patentkrænkelser, men designet er en total efterligning. 
Du skriver, at det er billigt i forhold til tilsvarende produkter, er Ipod Nano et tilsvarende produkt?   

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:45
Dato: 21-11-2006 12:25:42 Forfatter: nse
Tjaaa.. Det er vist et plagiat af Ipod Nano. Jeg kan godt se, at I skriver, at den sælges lovligt, men hvis Apples advokater opsnuser den, så tror jeg bestemt, at den krænker deres designbeskyttelser. Kanterne, proportionerne mellem skræm, hjul og hele afspilleren er praktisk talt ens. Play/pause knappen er sågar selvstændig, som på Ipod Nano. Nu skriver I ingen størrelser på, men jeg kan næsten gætte mig frem til, at de er ligesom Ipod Nanos. Så helt igennem et Kina-plagiat, hvor der kun mangler en varemærke- og et par patentkrænkelser, men designet er en total efterligning.
Du skriver, at det er billigt i forhold til tilsvarende produkter, er Ipod Nano et tilsvarende produkt? 

Apple må opsnuse hvad de vil, men jeg ved med 100% sikkerhed at det er helt lovligt at sælge. Opbygningen er anderledes, der er brugt helt andre komponenter og selve software opbygningen er også meget anderledes. Alt i alt er der ingenting Apple kan gøre :-)

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 12:55
Dato: 21-11-2006 12:45:27 Forfatter: Jesper Skov
Dato: 21-11-2006 12:25:42 Forfatter: nse
Tjaaa.. Det er vist et plagiat af Ipod Nano. Jeg kan godt se, at I skriver, at den sælges lovligt, men hvis Apples advokater opsnuser den, så tror jeg bestemt, at den krænker deres designbeskyttelser. Kanterne, proportionerne mellem skræm, hjul og hele afspilleren er praktisk talt ens. Play/pause knappen er sågar selvstændig, som på Ipod Nano. Nu skriver I ingen størrelser på, men jeg kan næsten gætte mig frem til, at de er ligesom Ipod Nanos. Så helt igennem et Kina-plagiat, hvor der kun mangler en varemærke- og et par patentkrænkelser, men designet er en total efterligning.

Apple må opsnuse hvad de vil, men jeg ved med 100% sikkerhed at det er helt lovligt at sælge. Opbygningen er anderledes, der er brugt helt andre komponenter og selve software opbygningen er også meget anderledes. Alt i alt er der ingenting Apple kan gøre :-)

Du skal skelne mellem patenter og designbeskyttelser. Komponenter, indmad, software, klikhjul er omfattet af patenter, mens designet er designbeskyttet. Prøv at gå ind på http://oami.europa.eu/RCDOnline/RequestManager og skriv i søgefeltet owner "Apple". Prøv at gennemse designbeskyttelserne, som hedder 000181607-0001, 000269576-0001 og 000152715-0001. Hvis du stadigvæk kan sige, at jeres afspiller ikke krænker disse beskyttelser, så er det vist, fordi salget sker med fuld overlæg.  

Du må selvom, hvad du tror på, og om du vil tro på, hvad du har fået at vide af din leverandør. Jeg kan blot sige, at Apple følger det til dørs, hvis de finder ud af det, og jeg levner dig ikke mange chancer, og jo flere du sælger desto større vil erstatningsanvaret og deres motivation være.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:25
Præcis samme mp4-afspiller bliver solgt i USA, og uden nogle problemer med Apple eller andre. Men syntes ikke det er til mere debat, altså vores mp4-afspiller kontra Apples. De folk som er interesserede i mp4-afspilleren er velkomne til at sende mig en mail.

// Jesper Skov

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:27
Dato: 21-11-2006 12:45:27
Forfatter: Jesper Skov 

Har noget dokumentation for den påstand?
At du eller producenten siger den ikke er stridig mod Apples copyright eller designrettigheder, er jo ikke det sammen som garanti. Har du kendskab til noget retspræcedens eller andet der underbygger din påstand? Helst noget dansk eller europæisk, da US eller asiatisk lovgivning jo ikke er brugbar hvis man sælger produktet i DK.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:41
De interesserede sender mig bare en mail......

// Jesper Skov

Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 14:58
Dato: 21-11-2006 14:24:51 Forfatter: Jesper Skov Præcis samme mp4-afspiller bliver solgt i USA, og uden nogle problemer med Apple eller andre. Men syntes ikke det er til mere debat, altså vores mp4-afspiller kontra Apples. De folk som er interesserede i mp4-afspilleren er velkomne til at sende mig en mail.

Fordi den sælges i USA er det ikke ensbetydende med, at den holder sig indenfor lovens rammer, og at den kan forsvares juridsk, men jeg synes i hvertfald, at tråden giver interesserede forhandlere et indblik i det juridske aspekt, hvilket er godt.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)