Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til firma?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 10
Indlæg ialt: 52
Fra  xsPrint Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg går med tanken om at anskaffe mig et cvr-nummer. Men kan ikke komme på et godt navn.

Havde i tankerne at jeg skulle kunne leje mig ud til virksomheder. Og havde i tanker at det kunne være noget service eller montage arbejde. Ja eller noget helt andet. Er frisk på lidt af hvert. Og kan mange forskellige ting.

Nogen idéer?

Mvh Kasper Kruse Jensen

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kasper

Det er lidt svært eftersom din formulering af virksomheden ikke er særlig hjælpsom..

Hvad med noget telesalg? hvis det virker interessant, er du meget velkommen til at skrive mig en mail på ThomasDeOliveira@jubii.dk.

Mvh. Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kasper, du er nødt til at skrive meget mere præcist for at kunne få seriøs feedback.

Man starter ikke bare noget op og lige lejer sig selv ud indenfor noget, øøh...service, eller montage-arbejde, eller noget et eller andet.

Hvorfor vil du være selvstændig? Hvad brænder du for?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jamen vil have så diverse firmaer kan leje mig, hvis de har travlt.

Og havde i tankerne at det skulle være noget service/montage arbejde jeg skulle kunne tilbyde.

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 22:39

I starten er det kun lidt som "fritid" til det kommer op at køre. Altså f.eks. Kruse Service og Montage. Og så kan firmaer leje mig, hvis det har brug for ekstra mandskab.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:40

Er det sådan, det foregår indenfor service/montage-arbejde? Jeg mener, er det et realistisk ansættelsesforhold. Jeg spørger kun, fordi jeg ikke personligt kender noget til branchen?

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 22:43

Det ved jeg ikke om det foregår sådan. Men har snakket med en som har et montage-firma. Og han har lejet sig ud til et firma der montere autoværn. Altså arbejder han for at andet firma, og bare sender en regning til dem.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:43

Kruse Service & Montage er nok lidt langt. Du skal nok forsøge at tænke i, hvad din hjemmeside skal hedde.

Evt. Montagemanden.dk eller lignende.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tilmeldt 22. Jan 10
Fra  xsPrint Skrevet kl. 22:51

Ja, det var da bedre end mit. Hehe. Men synes det er svært. Og det er egentlig også bare for at komme igang med noget. For vil SÅ gerne have mit eget firma. Ved bare ikke lige hvad det rigtige er. Er uddannet Mekaniker. Og interesserer mig meget for mekanik og montage af diverse ting og sager. Men elsker også dyr og landbrug. Og alt det blandet sammen, synes jeg bare er svært at få til at blive til noget unikt og noget folk mangler. Altså til den perfekte iværksætter-idé.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:02

Nu kender jeg ikke nok til de fag, du der nævner, men min umiddelbare tanke, er, at du måske kunne lave en service, der kombinerer montage & mekanik, altså hvor du tilbyder begge tjenester (montage&mekanik.dk). Nu lukker jeg bare noget ud; du kan nok bedre se, om det kunne være relevant? :-)

Forsøg at tænke lidt utraditionelt, så vil du muligvis finde frem til noget unikt.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)