Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kategori sider - Best practice debat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at starte en debat om kategori sider.

Hvilke synes i er vildt seje og hvilke synes i fungere rigtigt godt?

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 23:58

Jeg er ikke helt med på hvad du mener? Prøv at henvise til et eksempel.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 07:18

Her er nogle eksempler:

http://www.mankind.co.uk/Facial-Washes-DEPT652/
Jeg synes denne er en okay kategori side. Den har en god beskrivende tekst i toppen, hvor der er også er et lækkert grafik stykke. Teksten i toppen er godt for SEO, og grafikken giver god troværdighed.

Jeg synes tilgengæld det at bruge produktbilleder til kategorierne er et dumt valg, det viser ingen ting om produkterne bag linket, og derfor har jeg svært ved at se hvorfor disse billeder skal være der

Jeg kan godt lide de har lavet et menupunkt der hedder best sellers.

http://www.amazon.com/Personal-Care-Products-Health/b/ref=amb_link_7311302_20?ie=UTF8&node=3777891&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_s=center-0-2&pf_rd_r=1CFRMZ2QCQQKYDBTNRNF&pf_rd_t=101&pf_rd_p=1246790022&pf_rd_i=3760901
Amazon plejer at gøre det rigtigt godt, og have gennemtestet deres løsninger. De har også en kort tekst øverst oppe, denne gang med links til de vigtigste kategorier. De har også valgt at anvende et billede af nogle produkter som præsentation af kategorien.

Dernæst lister de deres 3 bestsellers i kategorien. Jeg vil nok tro at dette ikke er bestsellers, men snarere det de allerhelst vil sælge.

Til sidst lister de nyheder indenfor denne kategori

Det er sådan nogle eksempler der kunne være fede at se, så vil jeg til sidst forsøge at samle en oversigt over alt det der kan være på en kategori side, eller ihvertfald alt det som synes relevant  at have der.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)