Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fora og sociale medier som linkbuilding??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 16
Fra  www.bureaubureau.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg forsøger at øge pageranken på en side om arne jacobsen

Jeg har 2 spørgsmål:

1. Er der nogen der kan anbefales mig nogle gode, helst relevante forummer, som er gode at linkbuilde i og fra?

2. Hvor meget giver brugergenerede links fra sociale medier, twitter, youtubefacebook, linkedin, etc

Mvh. SEOmand

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 09:17

seomand123:

Hej alle

Jeg forsøger at øge pageranken på en side om arne jacobsen

Jeg har 2 spørgsmål:

1. Er der nogen der kan anbefales mig nogle gode, helst relevante forummer, som er gode at linkbuilde i og fra?

2. Hvor meget giver brugergenerede links fra sociale medier, twitter, yo

utube, facebook, linkedin, etc

Mvh. SEOmand

Hej SEOmand123 - det er da noget af et brugernavn!

Sikke en overdrevet brug af FED på den omtalte side. Hvis jeg var dig ville jeg ikke gøre det hver gang nøgleordet nævnes.

Mange sociale tjenester har nofollow - bla. twitter. Det betyder at du ikke får noget linkjuice.

/ Emil Blücher

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:23

Emil Blücher:

Sikke en overdrevet brug af FED på den omtalte side. Hvis jeg var dig ville jeg ikke gøre det hver gang nøgleordet nævnes.

Helt enig.... Nu er SEO overhovedet ikke mit område, så jeg skal ikke kloge mig for meget. Men det er nu engang mit indtryk at det er langt nemmere at bruge de sociale medier i forhold til SEO, hvis ens indhold er tiltrækkende for brugerne - hvilket det der <strong>-bonanza bestemt ikke kan siges at være ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)