Er der mon nogen der har haft tid til at se på det? |
Der var aldrig nogen der meldte tilbage, måske var det et stort spørgsmål?
Ellers så søger jeg lidt videre på nettet omkring hvad jeg evt kunne gøre.
Er der mon nogen der har haft tid til at se på det? |
Der var aldrig nogen der meldte tilbage, måske var det et stort spørgsmål? Ellers så søger jeg lidt videre på nettet omkring hvad jeg evt kunne gøre. |
Ellers tak, jeg ønsker ikke der for evig tid er forbindelse imellem min blog og dette spørgsmål på Amino.
|
OK!! Det er ellers min erfaring at det hjælper rigtigt meget hvis man poster et link i sin tråd. Men du har vel dine grunde til ikke at gøre dette? Mvh Lars H. |
Jeg har set bloggen. Der er som sådan ikke noget hemmeligt eller forkasteligt eller forbudt ved den...
|
Hej Iryna.dk, Nej, det regnede jeg nu heller ikke med. Det er bare sjældent at der er nogen der spørger om hjælp til sin blog, uden at ville vise den frem. Mvh Lars H. |
Du er da velkommen til at se den, men jeg synes det er lidt ligemeget. |
Hej entreprenour, Jeg er ikke personligt interesseret i at se din blog, men jeg ville bare rådgive dig lidt om at du kunne få meget mere hjælp, her fra Amino, hvis du havde lagt et link ud. Jeg vil jo desuden også mene at et link her på Amino er en super mulighed for at gøre sin blog mere kendt og dermed få nogle flere faste besøgende. Hav en rigtig god aften. Mvh Lars H. |