Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan redde data fra ekstern drev billigt...?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, Mikke og Michael

Tak for jeres vurdering - Så vil jeg da overveje at betale de 4100 ex momshvis der, da ikke er nogle der melder sig på denne tråd efter nogle dage.... som kunne fixe boxen....

Med venlige hilsner

CAsper

[View:http://neverstone.com/]

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Tak for jeres vurdering - Så vil jeg da overveje at betale de 4100 ex moms - hvis der, da ikke er nogle der melder sig på denne tråd efter nogle dage.... som kunne fixe boxen....

Nul! Det er simpelthen til grin på den måde at spille hazard med dine data ... hvis de er vigtige for dig skal du ikke begynde at sende din disk rundt, hver gang du sender den med posten falder chancen for at det kan genskabes.

Hvis ikke du mener at dine data er 4000kr værd så smid disken ud ...

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

 

Jeg giver den gerne et forsøg (også UB) for at se om jeg kan komme i kontakt med den, jeg har en del controllere fra andre diske, jeg kan sætte pladerne i.

Lykkedes det, tager jeg normalt ikke så meget for en redning, men lad mig høre fra dig.

 

Mvh

Dan

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en elektrodesvejser ... jeg kan godt prøve og lave et par gratis punktsvejsninger for dig ... hvis ikke det virker koster det ikke noget!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for de mange henvendelser..Jeg holder som sagt til i København og ønsker heller ikke sende denne, da der er så risikere mere skade end gavn;-)  Og jo jeg forstår dig rigtig godt Mikkel - jeg ligger lige på vippen med vor vigtigt indholdet er ,- men alligevel...

Dbh. Casper

 

[View:http://neverstone.com/]

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)