Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cnet - en god løsning?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino brugere,

ComputerButik er på vej med et helt nyt og smart webshopdesign, som går i cyperspace

lige efter nytår. Vi har et system som kan uploade varenumre, priser, kortbeskrivelse,

men ikke udvidet produktbeskrivelse.

Se et eksempel hos en af vores konkurrenter: www.prcdata.dk (se f.eks under "hardware") 

Vi har ladet os forføre lidt at Cnet, hvor alle oem-varenumre kan uploades, og shoppen

skulle efter sigende hente alle de opdaterede infos og billeder omkring produktet - det er

jo lidt smart, når vi har over 150.000 varenumre at "lege" med.

Er der nogen her der kender til Cnet, gerne erfaringer i praktis, og findes der et andet

system der er brugbart?

PS! Det bedste svar kåres med en god rabat hos ComputerButik!

På forhånd tak,

Bo Saksager

ComputerButik A/S

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:03
Hvis der er noget jeg hader så er det webshops med mangelfulde varebeskrivelser, det kan hurtigt få mig til at handle et andet sted. Jeg foretrækker hvis der er en kort beskrivelse med de vigtigeste oplysninger, en udvidet beskrivelse med mange detaljer samt et direkte link tik produktsiden hos producenten (sidstnævnte mangler mange desværre).
Min mening er derfor at hvis i ikke selv kan levere lige så detaljerede og grundige data som i kan få med CNet, så bør i vælge CNet''s løsning. Hvis i har så mange varenumre som du nævner, vil det nok være svært selv at kunne stå for det.

En af vores primære leverandører anvender i øvrigt CNet data, og det er ofte meget tilfredstillende med de oplysninger der er tilgængelige i deres webshop (primært omkring bundkort). Det eneste jeg mangler et et direkte produktlink, og gerne links til anmeldelser af produktet.
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:05
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)