|
Jeg må indrømme, at førhen læste jeg dem, nu skimmer jeg kun overskrifterne og læser dem faktisk ikke. De bliver smidt ud. Primært fordi de nu er blevet fyldt med reklamer. Faktisk kunne jeg bedere lide dem før i deres enkelthed, fordi de var mere personlige og koncentreret om et emne. Nu opfatter jeg dem mere som en blandet landhandel og med for meget "fyld" der ikke har min interesse. Sorry! Til gengæld ser jeg alle Martins vidiomail og høre hans guldkorn. :-) |
Kunne nyhedsbrevene ikke komme ind og ligge som et menupunkt i toppen af siden?
Så man kunne se tilbage til tidligere nyhedsmails.
Og så må jeg desværre sige, at jeg synes nyhedsbrevene er blevet en smule mere uinteressante - tror der mangler lidt den personlige vinkel det havde før fra Martin, hvor han lige skrev noget han havde hørt på en messe eller et godt tip fra sin bog osv - altså nogle historier som kun var der for historiens skyld og ikke for at fremme et eller andet salg.
De sidste nyhedsbreve har været meget salgsfremmende og det eneste der ikke har været med henblik på salg, har været links til fx blogs på amino - men dem kan jeg jo bare læse herinde, det behøver jeg ikke et nyhedsbrev for.
Når det er sagt, er skrivestilen blevet bedre og det er blevet nemmere at overskue hurtigt hvad det indeholder, og derfor har jeg ikke afmeldt mig. Så hele opsætningen af nyhedsbrevet er klart forbedret.
Kunne det være fx tips fra forskellige iværksættere - et tip fra revisoren, fra hjemmesideeksperten, seo-gutten, tekstforfatteren osv. Ikke noget langt, bare et lille guldkorn.
Og så som andre skriver - flere personlige historier. Fx hvem er vors med aminoer.. Hvis det er fr tidskrævende kunne det evt bare være et godt sammensat spørgeskema med 10 spsm, som alle der havde lyst skulle svare på. Og i hvert nyhedsbrev kunne i udtrække en og sætte i.
Bliv gratis medlem