Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate marketing - Hvilken Branché?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Ved ikke om dette indlæg, passer 100 % til kategorien men nu bliver det altså postet her :)

En virksomhed der beskæftiger sig med Adwords, Markedsføring, Affiliate marketing og sådan nogle ting, som IoosInternet.dk f.eks.. Er dette et Reklamebureau? Eller hvilken branché hører det under?

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:31

Jeg laver det samme. Har mit firma registreret under "Anden reklamevirksomhed", hvis du tænker iforhold til CVR registrering. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:45

Okay mange tak for svar :) Ja det er i forhold til CVR

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 10
Indlæg ialt: 34
Fra  Dansk Butiks Design Skrevet kl. 16:58

Det er sjovt du stiller det spørgsmål.

Jeg har arbejdet for en virksomhed der hedder Darrol. Jeg er selv rimelig god til alt Google sm du nævner. Da virksomheden skulle have ny hjemmeside, lavede reklamebureauet, trods mine protester et Flash site.

Min daværende chef forstod ikke hvor vigtigt det var og selvom vi kontaktede andre reklamebureauer, så kaldte kun få det "Sideoptimering". Men der er i dag mange der ringer til www.danskbutiksdesign.dk der er min lille og helt nye virksomhed og tilbyder sideoptimering, men når jeg går dem på klingen er de altså ikke dygtige nok.

Jeg er faktisk selv ved at lave en lignende virksomhed sammen med en direktør. Vi arbejder på en forretningsplan og har det samme problem som dig.

Vi kunne måske arnejde sammen. Se på min lille nye side (lavet på 2 dage og ikke særlig fantastisk) og jeg har ikke lagt søgeord ind endnu, da jeg er i gang med at linke til siden fra blogge m.m.

Med venlig hilsen

Michael butiksindretning@danskbutiksdesign.dk

If you aren't a part of the solution, you are a part of the problem.

"Albert Einstein"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)