Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KLIKALINE PÅ TV

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

 

Jeg vil kort fortælle om et PR tiltag der lykkes for os - hvis det kan inspirere andre.

 

Jeg henvendte mig til TV2 Østjylland, som vi næsten er nabo til, for at høre om de var interesseret i et indslag om vores nye produkt. Der gik 20 minutter fra jeg sendte mailen til vi fik tilbudet om at medvirke i Middagsmagasinet den førstkommende mandag. Her fortalte vi bl.a. at vi udsender gratis vareprøver. Der skal her indføjes, at vores produkt er en nyhed, og vi har en forestilling om, at udsendelse af gratis vareprøver vil kunne få interesserede kunder til at købe, men at de først vil have mulighed for at afprøve produktet.

 

Efterfølgende fik vi mange mails fra folk, der gerne vil have tilsendt gratis vareprøver, nogen tilmeldte sig vores nyhedsbrev- og det bedste af det hele - vi fik kunder i butikken. Disse kunder har indtil nu været dem, som først har fået en vareprøve.

 

For interesserede: Klikker man ind på vores WebShop: www.klikaline.com kan man linke sig videre og se indslaget fra TV2 Østjylland.

 

 

 

De bedste hilsner Dorthe Thomsen www.klikaline.com Mikroprodukter til dig og din bolig

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)