Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LOGO MM.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
hej... efterlyste for ikke så længe siden hjælp til at finde navn til mit og min partners nye firma... det er nu fundet.... men nu skal vi jo så have lavet et logo. vi har selv en ide om hvordan det skal være men vil jo gerne have at det ser profesionelt ud.. vi skal som sagt bruge et logo det skal bruges på alt fra visitkort til webside til mærke i produktet... er der nogen der kan give mig et prej om hvad det typisk koster og få lavet og er der mulighed for at lave et selv og få det "rettet" til hos en profesonel ?

på forhåns tak

birgitte

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 08:54
Hej Birgitte,

Hvis du selv har tegnet et kan jeg godt regntegne det for dig..
Hvis du ikke selv har tegnet kan du skrive lidt om dine tanker og ideer så klarer jeg også det..

Hvis det kun skal regntegnes er min amino pris ca. 4-600kr ex. moms hvis det er logo fra bunden er pris er ca. 1200 ex. moms

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 08:57
Hej Milla

Det er meget froskelligt hvad det koster at få lavet et logo. Alt lige fra 15.000 til 2000.

Vi kører i øjeblikket en amino-kampagne hvor vi tilbyder at lave logo for 2.000 kr.

Derudover kan man vælge også at få os til at lave visitkort og brevpapir + kuverter for 500 ekstra. Altså i alt 2500 kr.

Hvis du vil høre nærmere kan du kontakte os her: www.inmedia.dkKontakt.html

Vi sender også gerne eksempler på tidligere logoer vi har lavet hvis det ønskes.

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51
Hej Birgitte

Det vil klart være det billigste, at du selv laver logoet og får det rentegnet hos en prof. Sørg for, at du får logoet, brugbart i enhver henseende: til nettet, til tryk, 4-farve, evt. staffagefarver, til bilen, t-shirten eller hvor det måtte være. Vær kritisk og stil krav. Dit logo skal kunne gøre sig i alle henseender – og stadig fremstå flot.

Jeg er meget stærk i rentegning og vil gerne give dig et godt bud, hvis du er interesseret.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:00
Og jeg går ud fra at Milla-Vanilla er navnet på firmaet ? :) ..

Hvis du vælger at få lavet dit logo af en professionel, så kan jeg lave det til dig for en super amino-pris af 1000kr.
For de 1000kr får du 3 forskellige udkast som jeg kommer frem med, efter at have haft en grundig samtale med dig om, hvad det er du vil have, hvad det skal udtrykke osv..
Derefter plejer det at være sådan at et af de 3 udkast bliver valgt ud, og så arbejdes der videre på det derefter.. Har de 3 udkast ingen interesse, kan vi dog snakke os lidt mere ind til hvad det er du vil have, og finde ud af noget derfra, indtil du er tilfreds :)..

Rentegning kan jeg gøre for 500-700 kr :).

Derudover kan jeg selvfølgelig også hjælpe dig med alt hvad der hedder visitkort, brevpapir og alt det andet du ønsker et professionelt udtryk i :)..
Og ja, selvfølgelig til en skarp amino-pris, som altid ;)

Håber jeg hører fra dig.

Fra helsingør
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:46
hej.. og tak for alle tilbudne de vil blive kigget igennem og vendt tilbage til....

Fraende Media: det er min webbutik der hedder milla-vanilla ikke det nye firma/produkt....

mvh

birgitte

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 20:37
Hej Milla. Du må da også gerne putte mig på din liste. Rentegning af logo koster vel ca. 500.- - men så bliver det også gjort, så du kan blæse det op i 20x20 meter. Hvis du har lyst til, at jeg kaster mit blændende talent yderligere over det og kommer med nogle ekstra forslag, så må jeg bruge lidt ekstra tid på det - ligesådan, hvis du vil have sat brevpapir og visitkort op - men det kan vi evt. snakke om.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:08
Hej Birgitte,

Jeg vilogså gerne komme med mit tilbud på et design af logo, som er på 499,- excl. moms.

Se referencer på tidligere logo opgaver på www.trofo.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)