Hej Thomas
Hvis du har lavet den på et par timer er du et geni. 
Jeg har selvfølgelig nogle kommentarer, ellers havde jeg jo ikke noget at skrive om 
1. Få ændret din profil på linkin. Der står at du søger arbejde, ergo er dette projekt blot en fritidsinteresse, ergo kan jeg ikke få service fra dig når jeg ønsker det. En anden mulighed er at fjerne linket til linkin.
2. Få skrevet blot 1 blog-indlæg. Det kan godt være super super kort. F.eks. en liste med oversættelse af forkortelser inden for SEO - Se der var der allerede en forkortelse.
3. Få skrevet dit tilbud om - Det er alt, alt for teknisk. Jeg har overstreget de ord som jeg ikke umiddelbart kan forstå, hvis det ikke var fordi jeg også arbejdede med IT og hjemmesider til dagligt.
TILBUD
Hjemmeside inkl. design, SEO (søge) optimering og 1 års webhostning. (på nettet)
Kr. 2.500,-
Står du som ny iværksætter og (eller) skal starte en (et) ny (nyt) forretning (projekt) op, så kunne (er) dette tilbud være det helt rigtige for dig.
Tilbuddet indeholder
- Hjemmeside med 1-5 sider i tilpasset design opbygget i CSS og XHTML
- Grundlæggende søgemaskineoptimering (optimering så siderne bliver fundet af google, bing, ...)
- Domæne registrering
- 1 års webhostning (hos one.com) på nettet
- Sparring omkring hjemmesidens fremtidig udvikling
Hjemmesiden vil blive opbygget fra bunden, og vil være lavet i overensstemnmelse med W3C standarden. Hjemmesiden kan indeholde 3-4 undersider og eventuelt en kontaktformular. Hjemmesidens design og funktionalitet vil blive udarbejdet i samarbejde med ThomsenMedia og kunden (dig og mig.)
Hjemmesiden vil være grundlæggende søgemaskine optimeret. Der er ikke inkluderet linkbuilding i prisen.
Der indgår registrering af domæne og 1 års webhotel i prisen. på nettet i prisen.
Kontakt mig på mail eller ring nu til: Dit telefonnumre.
Ønsker du selv at stå for registrering og bestilling af webhotel, er prisen kr. 2.000,-
Helt generelt: Flot design
- Tillykke med siden.