Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En Sælger og en Ildsjæl til nyt Iværksætter Site

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Til det nye iværksættersite buconn søges en dygtig sælger og en ildsjæl. Det bliver altså et partnerskab mellem 3 mennesker.

En dygtig sælger: Du må ikke være bange for telefonen, men du skal også være god til at besøge kunderne. Så præsentabel og pålidelig er det vigtigste nøgleord. Men ihærdighed er også vigtigt, for det er dig der skal skaffe pengene til os andre ;-).

En ildsjæl: Du skal være den der holder det hele sammen og får tingene til at lykkes. Samtidig skal du være den der skriver artikler til siden.

Den sidste partner er mig selv. Jeg har hovedet fuld af spændende idéer og jeg kan programmere.

Sammen skaber vi en virksomhed vi kan leve af og som kan give afsæt for flere spændende eventyr i fremtiden.

Se eventuelt mere om opgaven på sitet.

Venlig hilsen

René

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 23:41
Dato: 19-11-2006 21:49:53 Forfatter:Iværksætter
Til det nye iværksættersite buconn søges en dygtig sælger og en ildsjæl. Det bliver altså et partnerskab mellem 3 mennesker.

En dygtig sælger: Du må ikke være bange for telefonen, men du skal også være god til at besøge kunderne. Så præsentabel og pålidelig er det vigtigste nøgleord. Men ihærdighed er også vigtigt, for det er dig der skal skaffe pengene til os andre ;-).

En ildsjæl: Du skal være den der holder det hele sammen og får tingene til at lykkes. Samtidig skal du være den der skriver artikler til siden.

Den sidste partner er mig selv. Jeg har hovedet fuld af spændende idéer og jeg kan programmere.

Sammen skaber vi en virksomhed vi kan leve af og som kan give afsæt for flere spændende eventyr i fremtiden.

Se eventuelt mere om opgaven på sitet.

Venlig hilsen

René

Hej René,

Hvorfor kræver du login, før dine betingelser for brugen af dit site er tilgængelige?

Med venlig hilsen

Lars C

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:58
Jeg vil gerne se, hvad du har på siden, men gider ikke påtvinges dit nyhedsbrev - du har lige unødigt mistet en besøgende.

mvh Hans

Tilmeldt 19. Nov 06
Skrevet kl. 01:27
Hej Hans

Af samme årsag som, at jeg skal påtvinges din reklame for et projekthæfte. Kan du ikke ikke forstå det?

Et nyhedsbrev er min indtægtskilde. Projekthæftet er din indtægtskilde.

Og dette er også svaret til andre som måtte undre sig. Det er sådan, at nyhedsbreve er en indtægtskilde. Gratisydelser eksisterer skam, men ikke blandt iværksættere :-) Så skal vi snarere over på forening.dk.

En besøgende har spurgt hvorfor der kræves et login. Hmmm - du er da bruger her på Amino - ikk?? Har du så ikke oprettet en brugerid?? Det er da vist helt almindeligt - ikk?? Må vi så også have lov til at bede om brugerid hos BuConn?

Venlig hilsen

René

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:12
OK - jeg beklager, hvis mit indlæg var lidt kort for hovedet.

Jeg ønskede egentlig bare at give dig et indblik i, hvordan din side kan opleves - jeg uddyber lige lidt:

Jeg interesserer mig generelt for emnet iværksætteri, og er derfor kommet ind på din side, så jeg kan vurdere, om den er noget for mig.

Første gang, jeg klikker på et menupunkt, bliver jeg mødt med et krav om at logge ind - "nåja  - jeg kan da oprette en profil, og så slette den igen, hvis det ikke er noget," tænker jeg. Men da jeg skal oprette min bruger har jeg ikke mulighed for at fravælge dit nyhedsbrev. Jeg har heller ikke mulighed for at se, hvordan du vil behandle mine personlige oplysninger - er min e-mailadresse til salg, så snart du har fået den - jeg ved det ikke. Jeg ved heller ikke, om jeg let kan fravælge dit nyhedsbrev efterfølgende - og set i lyset af at jeg ikke kan fravælge det på forhånd, bliver jeg mistænksom.

Derfor dropper jeg projektet, og finder altså aldrig ud af, om det er mere interessant firvilligt og ulønnet at skrive 1637 indlæg i dit forum end i Martins.

Og for så at skære det ud i pap.

Jeg tror, du ville få flere brugere på dit nyhedsbrev, hvis du lod folk snuse til dit indhold, før de skulle melde sig til. Netop her ligger forskellen (strukturmæssigt) på amino og dit site. På amino kan folk kigge os andre over skulderen i månedsvis, før de giver sig til kende. Af forsiden fremgår det altid, at der er masser af ikke registrerede brugere inde for at læse (omend tallene af og til forekommer lidt utroværdige).

Jeg er udmærket klar over, at man kan tjene penge på at drive nyhedsbreve - og forhåbentlig flere end jeg tjener på min bog. Forskellen på min signaturreklame og dit krav om nyhedsbrev er, at du er velkommen til at læse både mine aminoindlæg og mine præsentationer på www.kjers.com uden at bidrage til min indtægt.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 09:29
Rene,

Der ligger forskelligt indhold på http://buconn.dk og http://www.buconn.dk. Måske knap så smart? Jeg indtaster altid webadresser uden www''erne i første omgang - og undrede mig noget over, at der hverken var mulighed for at logge ind eller tilmelde sig et nyhedsbrev, som Hans og Lars beskriver det.

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 13:32
Dato: 20-11-2006 01:26:41 Forfatter: Iværksætter

En besøgende har spurgt hvorfor der kræves et login. Hmmm - du er da bruger her på Amino - ikk?? Har du så ikke oprettet en brugerid?? Det er da vist helt almindeligt - ikk?? Må vi så også have lov til at bede om brugerid hos BuConn?

Venlig hilsen

René

Kære René,

Enhver kan læse betingelserne for at bruge amino.dk inden tilmelding, hos dig skal man tilmelde sig inden man kan læse betingelserne for at være bruger. Det er for míg en væsentlig forskel.

Med venlig hilsen

Lars C

Tilmeldt 19. Nov 06
Skrevet kl. 20:12
Svar til alle.

Det er pænt af jer, sådan at komme med gode råd. Det havde jeg ikke lige overvejet da jeg skrev min annonce. Jeg havde bare håbet på nogle interesserede samarbejdspartnere. Det har der til gengæld ikke været.

Nyhedsbrevet holder jeg fast i. Det mener jeg er fornuftigt på dette site - af flere årsager.

Betingelser er nu lagt ud af cookietjekket og kan ses uden at man er logget ind.

Lasse, Buconn.dk sendte dig til hjælpefilen for RiskFighter, som er en af mine små genialiteter inden for projektværktøjer. Jeg var faktisk ikke klar over denne brist. Jeg har fjernet muligheden for at skrive din korte udgave på adresselinien. Det er af tekniske årsager og senere skal jeg nok lave det ordentligt, så du kan skyde genvej.

Der skal nok findes flere af disse små mærkværdigheder. Netop derfor annoncerer jeg ikke for sitet endnu.

Venlig hilsen

René

Tilmeldt 17. Aug 05
Skrevet kl. 21:17
Dato: 20-11-2006 20:12:01 Forfatter: Iværksætter
Svar til alle.

Det er pænt af jer, sådan at komme med gode råd. Det havde jeg ikke lige overvejet da jeg skrev min annonce. Jeg havde bare håbet på nogle interesserede samarbejdspartnere. Det har der til gengæld ikke været.

Nyhedsbrevet holder jeg fast i. Det mener jeg er fornuftigt på dette site - af flere årsager.

Betingelser er nu lagt ud af cookietjekket og kan ses uden at man er logget ind.

Lasse, Buconn.dk sendte dig til hjælpefilen for RiskFighter, som er en af mine små genialiteter inden for projektværktøjer. Jeg var faktisk ikke klar over denne brist. Jeg har fjernet muligheden for at skrive din korte udgave på adresselinien. Det er af tekniske årsager og senere skal jeg nok lave det ordentligt, så du kan skyde genvej.

Der skal nok findes flere af disse små mærkværdigheder. Netop derfor annoncerer jeg ikke for sitet endnu.

Venlig hilsen

René

Hej René,

Okay ting skal prøves af, inden man kan udtale sig om dem. Men jeg fatter ikke at du i den grad gemmer eller glemmer dig selv som "prime mover" på dit site.

Jeg har meldt mig ind som bruger på dit site - men er simpelthen ikke istand til at finde noget som helst om dig - hvorfor ikke? Det eneste jeg kan finde er en række statements om projekter der f.eks. bare lige skal have puttet en mill kr ind og så skal de være selvkørende! Øhmm hvilken planet kommer du fra?

Selvfølgelig er jeg klar over at ting tager tid, derfor er det også essentielt at du selv viser vejen, fremfor blot at "glemme" dig selv.

Med venlig hilsen

Lars C

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)