Til det nye iværksættersite buconn søges en dygtig sælger og en ildsjæl. Det bliver altså et partnerskab mellem 3 mennesker. En dygtig sælger: Du må ikke være bange for telefonen, men du skal også være god til at besøge kunderne. Så præsentabel og pålidelig er det vigtigste nøgleord. Men ihærdighed er også vigtigt, for det er dig der skal skaffe pengene til os andre ;-). En ildsjæl: Du skal være den der holder det hele sammen og får tingene til at lykkes. Samtidig skal du være den der skriver artikler til siden. Den sidste partner er mig selv. Jeg har hovedet fuld af spændende idéer og jeg kan programmere. Sammen skaber vi en virksomhed vi kan leve af og som kan give afsæt for flere spændende eventyr i fremtiden. Se eventuelt mere om opgaven på sitet. Venlig hilsen René |
Dato: 19-11-2006 21:49:53 Forfatter:IværksætterTil det nye iværksættersite buconn søges en dygtig sælger og en ildsjæl. Det bliver altså et partnerskab mellem 3 mennesker.En dygtig sælger: Du må ikke være bange for telefonen, men du skal også være god til at besøge kunderne. Så præsentabel og pålidelig er det vigtigste nøgleord. Men ihærdighed er også vigtigt, for det er dig der skal skaffe pengene til os andre ;-).
En ildsjæl: Du skal være den der holder det hele sammen og får tingene til at lykkes. Samtidig skal du være den der skriver artikler til siden.
Den sidste partner er mig selv. Jeg har hovedet fuld af spændende idéer og jeg kan programmere.Sammen skaber vi en virksomhed vi kan leve af og som kan give afsæt for flere spændende eventyr i fremtiden.Se eventuelt mere om opgaven på sitet.Venlig hilsenRené
Hej René,
Hvorfor kræver du login, før dine betingelser for brugen af dit site er tilgængelige?
Med venlig hilsen
Lars C