Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Argh - kan ikke få hjemmesiden på Google

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gik fint med bloggen, en venlig sjæl forklarede, at jeg bare skulle lægge adressen på min profil, og tak for det.

Men nu har jeg så lavet en hjemmeside, og den kommer ikke på Google. Tværtimod bliver man tit henvist til bloggen, der hedder com til efternavn. Jeg har læst mig frem til, at det kunne have noget at gøre med kopieret indhold, for jeg har ikke gjort ret meget ud af teksten endnu.

Jeg kan ikke slette min blogWordpress, fordi der er købt opgradering, og vil egentlig også gerne have den i baghånden, men hvordan får jeg så den hjemmeside på Google? Nu har jeg gjort bloggen privat, for at Google skal opfatte hjemmesiden som unik, men om det virker, har jeg overhovedet ingen anelse om. Til gengæld ved jeg, at folk nu kommer til en lukket dør, når de besøger min blog. Det er noget rod!!

???

Tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 17:46

Hej Louise

Du skal få rettet linket i din signatur.

Den linker i virkeligheden til tekstfokus.com

Venlig hilsen

Per Thomsen

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:50

Er din hjemmeside www.tekstfokus.dk?

For man kommer til en side hvor der står "tekstfokus.dk is hosted by one.com"

/Thomas

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:52

Ja, det er jeg klar over, men hvorfor gør den det, når der nu står .dk? Det må være et krumspring, Google laver!

Vil det nytte at slette hele bloggens indhold, gør jeg da bare det, men så risikerer man måske, at folk kommer til en tom blog, fordi Google stadig ikke finder hjemmesiden?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lidt forvirrende dit indlæg :-) Men jeg kan prøve at hjælpe

Har du linket til tekstfokus.dk ? Fordi her i din signatur er det jo til tekstfokus.com.

Hvis du ikke har linket til tekstfokus.dk, og kun til .com, så er det derfor at .com kommer frem.

Og hvis du skal have samme indhold på begge sider , i samme sprog (selvom jeg ikke kan se hvorfor du skulle ville have det), så ja luk af for den side du IKKE vil have frem i Google. Her din .com side, som nu er lukket af.

Nu linker jeg til tekstfokus.dk, og så kommer den side frem i Google foran dit .com.

Tekstforfatter

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:53

Ja, og One.com påstår, at den er aktiv, men altså ikke på Google endnu.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:54

Tak, det er meningen at have samme indhold flere steder, jeg ville bare gerne se hjemmesiden virke, før jeg ændrede den anden side.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Nej du skal linke til den først. Det er så gjort her, derfra kan det godt tage en lille uges tid, måske kun 10 minutter men den skal nok komme frem.

Men altså du ikke skal ikke ligge samme indhold på begge sider.

Brug den ene side til mere salgsorienteret side, og den anden til at blogge fra. Derfra linker du så til din blog til din salgsside.

Og så bare sprøjt dine links udover hele internettet. Debatfora, artikler, linkkataloger, blogs, osv osv.

Så skal du bare se

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:58

Hvorfor vil du have det samme indhold flere steder ? Det skal du ikke, hvis du gerne vil ses på Google.

Google vil straffe dig for det med duplicate content (samme indhold) Det kan Google ikke lide

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:58

Selv om jeg ikke har så meget forstand på det vil jeg da mene at side ikke er aktiv når man kommer til en one.com side, man skulle da gerne kommme til din side, men det er der sikkert nogle der kan svare på..

/Thomas

Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)