Hej Mogens,
Tak for dit svar. Du har helt ret i at min beskrivelse og mine spørgsmål er meget overordnet. Grundet til det ikke er mere specifikt er, at jeg gerne vil undgå at udelukke nogen fra starten og byde alle erfaringer og henvisninger velkommen :)
Men for at blive lidt mere specifik, så foreligger der inden for en måned en detaljeret kravspec. og inden da vil jeg gerne have en ide om hvor jeg skal kigge hen efter en partner til de kommende opgaver.
Men for at blive lidt mere specifik, så foreligger der inden for en måned en detaljeret kravspec. og inden da vil jeg gerne have en ide om hvor jeg skal kigge hen efter en partner til de kommende opgaver.
b2b er jo et vidt begreb. Det kunne være alt fra en hjemmeside, som håndterer containere til vognmandsbranchen, til et system der styrer hvilke glædespiger der har kunder hvornår....:-)
Tak til jer der har valgt at hjælpe mig videre. Jeg har fået en del PM´er som jeg nu skal til at kigge på.
Erfaringer kom der desværre ikke så mange af, så er der nogle der vil dele ud af sine erfaringer omkring hvordan i har oplevet processen med at få en ekstern partner til at bygge jeres platform - specielt faldgrupper og situationer man skal være opmærksom på, så vil jeg meget gerne høre om det :)