Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuldt udbytte af Amino

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Lige nu er jeg igang med en af de årligt tilbagevendende begivenheder: Oprydning på kontoret - men som altid OG hidtil tager det uhyre lang tid, for i bunkerne man sortere til affald (og ofte meningsløs arkivering...) så dukker der gule Post It sedler op - og alle mulige andre ting som er lagt til side med en noten "Idé!" eller "Undersøg mulighederne!"...

Netop derfor tager det forskrækkelig lang tid at rydde op - for så skal man lige sidde og kigge, undersøge, researche m.m. --- efter en for lang oprydning ligger der så en bunke ideer i en arkiveringsdynge.. skrivebordet m.m. ser nice ryddet ud - men indenfor kort tid er det fyldt igen.

Kender du det fænomen... ;-)

Anyway, i al den stund jeg nu har været på kontoret tænkte jeg på hvorvidt og i hvor vid en udstrækning vi har udbytte af Amino udfra det at udvikle videre på ideer og tanker, som tit er "hårde at knække" alene.

Eller... er der lagt i kakkelen til, at vi alle bliver bedre til at søge brainstormere og folk der evt. kan matche ind i ideerne, så der rent faktisk bliver arbejdet videre med dem - og i sidste ende udmønter sig i et reelt projekt der bliver kastet i spil.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)