Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhedsudvikling

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Er der nogen der kan anbefale en person der kan hjælpe en afdeling i en mellemstor virksomhed med noget virksomhedsudvikling.
Afdelingen, der består af 7 personer,  har 25 års erfaring indenfor elektroniske styringer (software og hardware).

Vi søger en sparringspartner, der kan guide os igennem processen med at udvikle og formulere:


  • Idegrundlag



  • Produkt identitet



  • Mission



  • Vision



  • Værdigrundlag



  • Strategi



Jeg ved ikke, om det er de helt rigtige stikord, men kort sagt: Vi mangler nye kunder. Hvordan får vi fat i disse?
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nu ved jeg ikke hvor i landet i er placeret, men prøv evt. at kontakte Syddansk Universitet i Esbjerg, og snak med Svend Ole Madsen. I Esbjerg har SDU en uddannelse der hedder HA i Virksomhedsudvikling. Det virker  måske noget alternativt, og risikofyldt, men ikke desto mindre er der mange virksomheder i nær området som har haft et positivt udbytte af samarbejde med nogle studerende fra uddannelsen.

Og ikke mindst, det koster såvidt jeg ved ikke din virksomhed en krone.



Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elund

Det lyder, som om det kunne være en god ide at vi tager en snak sammen. Inden jeg gik i gang med Internet Markedsføring for snart 10 år siden, arbejdede jeg som projektleder og udvikler af apparater med masser af indbygget software og hardware.

Mvh,

Christian

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel,

Vi er placeret i Sønderjylland, så det lyder som et brugbart tip.
Og det gør da bestemt ikke noget at det ovenikøbet er gratis.
Mange tak :-)
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 18-11-2006 23:21:55
Forfatter: elund.dk
Hej Mikkel,

Vi er placeret i Sønderjylland, så det lyder som et brugbart tip.
Og det gør da bestemt ikke noget at det ovenikøbet er gratis.
Mange tak :-)



Det kan godt være de siger at det skal være et længere samarbejde, men måske der var nogle studerende der havde tid i overskud til at lave det ved siden af studiet.

Men prøv som sagt at snakke med Svend Ole Madsen, http://www.sam.sdu.dk/ansat/som

Jeg er som en lille sidebemærkning selv studerende på HA-studiet i Esbjerg, dog endnu udenfor rækkevidde af den specielle retning med virksomhedsudvikling, og har heller ikke Svend Ole Madsen som underviser.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian,

Jeg sender dig en mail med nærmere information,
og for at høre hvad du kan tilbyde udover Internet markedsføring, for det er nok ikke der vi skal starte.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Elund,

Jeg laver lidt konsulentarbejde indenfor virksomheds og forretningsudvikling ved siden af mit firma, dels for at tjene penge, og dels fordi jeg synes det er spændende at hjælpe andre. Vi har lige afsluttet et projekt for en kunde (en kendt Dansk virksomhed - send en PM eller en mail hvis du vil vide hvem..) der resulterede i en omsætningsforøgelse på 25% og en reducering af det interne ressourceforbrug på 40 - 50%. Og det er jo ikke helt dårligt...

De var gået lidt i stå, og havde svært ved at se mulighederne i forretningen, og der kunne vi så hjælpe med at komme med friske indspark, og ved at formalisere og implementere et par gode ideer der hjalp på problemerne.

Det lyder lidt som om at i er i samme situation.

Jeg skal lige sige at jeg ikke gør mig så meget i buzz-words, og nok ikke er den rigtige hvis i skal have en forkromet vision der lyder smart i et bestyrelseslokale. Til gengæld har jeg et godt overblik over både forretning, organisation og teknik (jeg har b.la. to patenter undet bæltet )

Send en mail på max@maximise.dk hvis det har interesse.

Mvh.

Max



Side 1 ud af 1 (8 indlæg)