Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversigt over danske pod- og videocasts.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har fået en hurtig ide, som jeg meget gerne ser realiseret på den ene eller den anden måde. Med faren for at andre synker lavt nok til at "stjæle" ideen, har valgt at ligge alle kortene på bordet her, på et offentligt forum, for at se om der er opbakning om ideen og hvordan jeg skal tage den her fra. 

Ideen kort beskrevet: 

Alle vil gerne med på video podcast (lad os kalde det videocast) bølgen efterhånden. Det sker meget jævnligt at vi, her på Amino, ser iværksættere som har noget de gerne vil fortælle til deres publikum, hvilket oftest sker via af en simpel lydfil eller et videoklip. Et godt eksempel er Martin Thorborgs "Thorborgs Talkshow". 
Jeg er ikke selv røget med på bølgen, da jeg har kronisk lenseallergi, men jeg synes virkelig det er fedt at andre gør det. Der er rigtig mange spændende mennesker, som har en masse inspirerende på hjerte, og det giver sgu lige lidt ekstra at få det leveret på video, fremfor tekst eller lydfil. Der er ingen tvivl om at det er en trend som er kommet for at blive.  

Jeg synes personligt der findes rigtig mange interessante videocastere rundt omkring, men jeg savner et overblik over "markedet". Derfor vil jeg, lidt ligesom vi har en masse oversigter over danske blogs, skabe en side som giver et overblik over danske videocastere. Den enkelte caster skal have mulighed for at tilmelde sig eget "show" til siden og læsere/seere skal gennem vores side kunne bedømme de forskellige castere, hvilket kan ledes over i konkurrencer som f.eks. "Månedens videocaster" osv. Derudover skal der være mulighed for kommunikation mellem de forskellige castere og de kære seere.

Det jeg skal bruge: 

Jeg skal bruge en person eller flere som ved hvordan sådan en side kan bankes op rent design- og programmerings mæssigt, da jeg ikke selv er i stand til det. 
Jeg har ikke behov for at tjene penge på siden eller andet i den stil, så for min skyld, kan vi godt lave det til et fælles Amino projekt, hvor jeg nok skal fungere som navigator/projektleder.

Er det noget du vil være med til at lege lidt med? Har du evnerne og tiden til at hjælpe mig at få siden online? 

Jeg har selvfølgelig søgt lidt efter lignende side, men har ikke fundet noget som kan opfattes som en konkurrent. Jeg er dog ikke 100% sikker på at en sådan side ikke allerede findes, så hvis du kender en lignende side, så må du meget gerne råbe højt. 

Lad os se hvad vi kan finde ud af..

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 14:08

Den fortjener lige et enkelt bump til forsiden.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 14:41

og en til (bump)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)