Hey cpu Nu er jeg jo en af "kræmmerne" og vil da gerne udtrykke grunden til jeg f.eks. sætter domæner til salg her. Det gør jeg alene af den grund, at jeg umiddelbart mener der er købere her til det jeg sætter til salg. For andre domæner anvender jeg udenlandske sites. Amino er for mig at se jo det sted der snakkes mest om websider/shops/seo osv ... Men sjovt du bringer det op, da jeg i dag tænkte på at man burde etablere www.plusmarked.dk (og ja jeg har registreret det) da der ser ud til at være plads til en markedsplads med specielle auktioner. Modsat alle andre vil jeg så tage 200 eller mere per år for at man kan få annoncer der, så undgår man småtingene, da alle auktioner skal godkendes inden de startes.
|
cpufan:Det kan godt være det bare er mig der abonnerer på de forkerte kategorier,
men jeg syntes Amino er blevet oversvømmet af tilbud som minder mig ufattelig meget om kræmmermarked.
Ja - og bliver der så startet en diskussion på baggrund af et kræmmermarkedsopslag, brokker nogle sig over, at vi er bevæget os for langt væk fra trådstarters emne. Trådstarters emne, som altså er det sindssygt spændende salg af et smådårligt telefonnummer eller et smådårligt domæne, som domænekyndige højst ville give 50 kr. for.
Hvis dét er holdningen - at Amino først og fremmest skal være kræmmermarked, og at al forsøg på diskussion er off-topic - ja, så bevæger Amino sig i en kedelig retning.