Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat i underleverandører til den danske industri??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et konsulentfirma som rådgiver danske virksomheder indenfor reglerne omkring eksportkontrol. Eksportkontrol er i bund og grund en kontrol af produkter der kan bruges både civilt og militært, og som primært sendes uden for EU. Mere info kan findes på vores hjemmeside www.ecag.dk hvor der også henvises til Erhvervs- og Byggestyrelsen som administrerer eksportkontrollen i DK.

Vi udbyder kurser i forskellige dele af eksportkontrollen. Bla. har vi et klassificeringskursus som henvender sig direkte til underleverandører i DK. Underleverandører som står foran opgaven at skulle klassificere sine produkter/parts da større virksomheder kan kræve dette.

Men....... hvordan får vi vores budskab om kurserne ud til underleverandørerne? Hvilke kanaler kan vi bruge?

Underleverandørerne kan være mange forskellige, lige fra komponenter, til modems, til pumper, til SW osv. Så jeg ved godt at det kan være mange forskellige brancher. Men måske er der nogen der har en god idé??

Alle forslag er velkomne. Jeg vil også meget gerne forklare lidt mere om hvad vi laver hvis det er nødvendigt.

Mvh.

Jens V. Krøyer

EC Advisory Group

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Elementært kære Watson... Big Smile

I kontakter jeres lokale erhvervsservice på biblioteket og beder om en søgning i deres systemer/databaser

Prøv evt. http://www.infogate.dk/ i Herning de er meget kompetente, har selv brugt dem ved flere lejligheder siden jeg læste på Eksportskolen I Herning.

Good Luck

//

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, tak for tippet :-)

Jeg starter med biblioteket, så kan InfoGate komme bagefter. De ser iøvrigt interessante hvis de altså kan holde hvad de lover....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)