Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Økonomisk Privat Rådgiver

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

God Eftermiddag,

Jeg står i en lidt irreterende situation.

Intro, jeg er på nuværende tidspunkt i en bank hvor jeg har været de sidste par år eller 3, da de ikke er specielt flexible ønsker jeg at finde et andet pengeinstitut.Jeg har noget forbrugslån, hvilket gør det er meget svært at overbevise andre pengeinstitutter til at jeg er en attraktiv kunde.

Jeg er uddannet merkonom, så alt det med budgetter og den slags har jeg styr på. Jeg har været arbejdsløs i en længere periode og i den tid besluttet at jeg har for meget kreativitet og ild i røven til at sidde med regnskab resten af mit liv. Jeg har altid gerne ville arbejde med mad, hvorfor jeg er startet på kokkeskolen. Hvilket betyder fast indkomst i form af SU og SULån. Udover det har jeg for at blive mere attraktiv for et pengeinstitut (og for at få erfaring) søgt job i en masse restauranter som ufaglært kok. Jeg har så været så heldig at få job i Tivoli i sommer sæsonen, som køkkenmedhjælper. Jeg har 15 - 30 timer om ugen ved siden af fuldtidsstudiet. Hvilket synes jeg burde sende det signal, at jeg bestemt ikke er dogen og gør hvad der skal til for at nå mine mål.

Det jeg søger er hjælp til hvordan jeg skal gribe hele problemstillingen an. Lige nu har jeg svært ved at få tingene til at løbe rundt og den eneste grund til jeg kan få mad sidst på måneden er at jeg bor sammen med nogle venner som sørger for mig.

Jeg vil meget gerne sende et budget til kompetente aminoer, der gerne vil hjælpe men jeg synes måske ikke min privat økonomi skal ligge til offentlig skue på nettet.

Jeg håber der sidder nogle der ude som kan hjælpe mig.

Ha en fantastisk dag

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Steffen

Mit firma arbejder netop med privat økonomisk rådgivning til folk i din situation.

Du kan gå ind og læse mere om dette på vores hjemmeside: www.Nr1-okonomikontoret.dk

under privat økonomisk rådgivning / luksusfælden eller Spænd livremmen ind.

Jeg vil gerne hjælpe. Du kan kontakte mig enten via hjemmesidens kontaktformular eller pr. mail: am@nr1-okonomikontoret.dk eller på tlf. 2084 8486 / 2084 8737

de bedsste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)