Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd og ideer til ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tænkt på at starte en webshop hvor jeg vil sælge accessories til herrer og damer. Men hvad skal man regne med det kommer til at koste? Hjemmesiden kan jeg selv klare. Jeg har kigget på forskellige hjemmesider rundt omkring hvor man kan købe accessories men det er for det meste 600 styk af hvert produkt man skal købe. Det synes jeg er lidt voldsomt når man skal selvfølgelig skal have flere forskellige ting i webshoppen. Vil folk komme med forslag til hjemmesider hvor man kan købe i mindre partier ville det være super. Håber folk vil svare, da jeg gerne vil have et indblik i hvad det indebærer at starte egen virksomhed.
Jeg går på handelsskolen og er 18 år.

Mvh Morten :)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:55

Tja, QXL og Trendsales!

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 22:59

Hvad for ting type ting leder du efter mere præcist ?

Jeg tænker mere på om du ik skulle overveje at købe fra asien da det er mere billigt ..

Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 23:02

Det er ting som solbriller, armbånd, halskæder osv.

Jeg tænker også mest på at købe fra asien, da jeg vil mene at qxl og trendsales er for dyre. Men det er bare meget store partier.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:12

Det er meget dyrt at købe et kæmpestort billigt parti af noget, der aldrig bliver solgt. Big Smile

Så i startfasen skulle du måske alligevel overveje at købe lidt dyrere og lidt mindre for at se, hvad der hitter?

Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 23:18

ja men har bare ingen anelse om hvor jeg kan købe, så få partier og hvor prisen ikke er helt vild høj :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:02

Prøv noget dropshipping.

Hvis du ikke rigtig ved hvor du skal begynde, så ville jeg kontakte startvækst og få en snak med dem - det er ganske gratis.

Derudover kan du på nettet søge på ordet dropshipping og finde nogen leverandører på den måde!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 20. Apr 10
Skrevet kl. 15:06

Ja det har jeg også tænkt på men igen er det svært at finde nogen som kan tilbyde dette.
Men tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)