Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgsside til SEOadmin

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have jeres vudering på det layout jeg har designet her: http://ioosinternet.dk/seoadmin_layout.jpg . Der er flere ting jeg i tvivl om jeg løser rigtigt

Det produkt som det skal "sælge" kan prøves her (ikke fuldt udviklet): http://ioosinternet.dk/seoadmin/login.php

Det er en kæmpe udfordring for mig, at få kommunikeret ud, hvad det egentlig går ud på. Websitet skal primært gøre folk nysgerrige, og på den måde få folk til at oprette en konto (som er gratis i en periode). Når de har prøvet systemet af, skulle det gerne være motivation nok til at betale 69,00 om måneden som det ender med at koste.

Det har været lidt en ære for mig at lave det hele selv, og det kan måske hæmme mig på sigt...

Vedr. farver er de valgt ud fra farverne i mit logo: http://ioosinternet.dk/ioos_logo.pdf

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske tilføje screendumps fra systemet, så det kan ses for alle dem der er for dovne til at prøve en demo først (du har nok ret kort beslutningstid, førend folk hopper videre).

Der findes efterhånden rigtig rigtig mange af denne typer værktøjer, så prøv måske at kommunikere ud hvad der gør de værktøj bedre/anderledes end de øvrige, jeg synes ikke det fremgik nogen steder.

Ihvertfald er mit umiddelbare indtryk (uden at have prøvet systemet), at det blot er endnu en af mange fisk i dammen - så et eller andet sted mangler du måske at kommunikere det unikke og særlige ved dit produkt - medmindre det blot er et linkbuilding med alt for stor fokus på linkkataloger og et par simple måling af backlinks som alle de andre tools der er poppet op de seneste par år?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:33

Hej Lars,

Tak for feedback. Mine tekster bliver det største problem, og der må jeg nok have en proffesionel ind over. Der er flere ting som gøre dette unikt og som jeg mener, faktisk er pengene værd. Der er en linkkatalog del som er mere eller mindre færdig. Ved siden af dette arbejder jeg kraftigt på Linkbuilding databasen. Dette er kædet sammen med et rapporteringsværktøj.

En anden ting jeg tænkte på, var lave en lille video demostration af systemet. Screenshots var en rigtig god ide.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:58

Hej Casper,

Nu har jeg fulgt dit projekt et stykke tid, og jeg mener egentlig, at argumenterne ligger lige til højrebenet.

De fleste (som har arbejdet med det) ved, at linkbuilding er hamrende kedeligt. Og ender i øvrigt tit som en uoverskuelig opgave.

Nu kommer du så på banen med et program som kan holde styr på, hvilke linkkataloger jeg har tilmeldt mine sider, hvilke kataloger jeg mangler at tilføje mine sider, og som i øvrigt gør processen mere glidende. Det sparer mig for en masse tid, og gør linkbuilding til en langt sjovere og mere overskuelig affære.

Udover det, så har jeg en masse affiliate sider. Nogle med adsense, andre med affiliate netværk, og andre som kører via forskellige gamlingsider. Jeg kan slet ikke overskue at tjekke indtjeningen på dem alle hver dag, og faktisk ikke engang en gang om ugen, medmindre jeg keder mig.

Her kommer du så på banen med et værktøj, som kan overvåge ALLE mine aktiviteter på samme tid, og levere resultatet i et letlæseligt og overskueligt format. Igen sparer du mig for enmasse tid, og du gør det samtidig lettere for mig at overskue, hvor mange penge jeg skovler ind.

Udover det, så kan du jo udvide dit værktøj indtil det omfatter alt hvad der er relevant for sådan en som mig, når jeg arbejder med SEO.

Herunder links (eller en pendant) til Open Site Explorer, en blog/forum liste med nofollow/dofollow status (inddelt i faglige kategorier) så jeg lynhurtigt kan linkbuilde der, hvor effekten er størst.

Det var lige en tanketorsk eller to. Skal ikke udelukke jeg finder på mere.

God vind!

Live bet og liveodds - billigste ps3

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:01

Hej Casper

Ja screenshots er så dejlige, fordi det for den besøgende kun kræver få sekunder at få en idé om det er værd at se nærmere på eller om det bare er en omgang bras (som der jo desværre er en masse af derude).

Som udgangspunkt skal der ikke så meget til at det ser godt ud på et screendump, så det vil helt bestemt tale til din fordel. Video er også en god idé, og så selvf. en rigtig demo som jeg kan se du også tilbyder.

Du kunne måske overveje at lave noget introduktionstilbud med rabat i opstarten eller gratis ½ år eller gratis for de første 10 kunder hvis du må bruges der udtalelser osv. Det vil være en stor hjælp hvis du kan få lov at bruge et par citater fra nogen som udtaler det har hjulpet dem :)

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:03

Jeg synes det virker rigtig fornuftigt, det kræver selvfølgelig lidt tid at sætte sig ind i det, men når det er gjort og der er kommet flere kataloger ind i sitet så er man godt kørende med det!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:10

Tak for feedback, det er jeg rigtig glad for :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 00:28

Jeg bliver lige nødtil at kommentere igen :) Synes nemlig det er mega nice lille site/setup du har lavet! Jeg tror helt sikkert det bliver pengene værd :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:31

Hej TimP,

Tak for det. Det håber jeg bestemt også! Det bedste er dog ikke kommet på endnu :-). I øvrigt vil et abonnement også automatisk give adgang til nye funktioner og tools, som bliver udviklet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 00:39

Hej Casper.

Jeg tror at det er meget godt at du får en prof. til at fatte noget tekst, for jeg er ikke sikker på hvad det går ud på, men jeg er nu heller ikke ekspert i sådan noget.

Det lyder dog spændende, er det kun danske sider, og til danske links, eller kan man bruge sine udlandske sider og links?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)