Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har min WordPress duplicate content problemer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået lavet overt.dk i WordPress.

Og så læste jeg en artikel om, at man skulle "hacke" sin archive.php så den kun viser excerpts (altså uddrag) fra blogindlæg, for at forhindre duplicate content.

Jeg ved slet ikke, om dette er nødvendigt for mig - er der nogle der gider fortælle, om overt.dk har problemer med duplicate content, som den ser ud nu?

Ifølge denne artikkel er duplicate content ikke noget man løser med plugins, men noget man løser i sit theme... og jeg kan godt følge hans argumentation: http://planetozh.com/blog/2007/06/wordpress-duplicate-content-and-wrong-seo-plugins/ 

Mange tak :) :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Et kort svar: Ja - du har store problemer med DC. Ikke mindst fordi du skriver det samme på flere blogs:

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 21:42

Ja, Thomas - det er sku mit næste problem...

Har importeret min blogger-posts til overt-bloggen - og skal jo så have blogger-blog'en til at forsvinde fra google.

Jeg har forsøgt via DNS at gøre sådan, at alt indhold på blog.overt.dk/.... ryger til overt.dk.

Det skulle virke?

Nå, men hva gør vi herfra? Hva ska gøres offsite og onsite?

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:47

Nej - det virker ikke. Og du skal gøre det med 301 redirects i stedet. Hvis du ikke kan det, skal du have slettet alt indhold på din gamle blog.

Du er også ramt af "www" versus "non www" problematikken. Du har brug for en ordentlig omgang for at få styr på det. Du kan jo altid overveje en god SEO bog..... Wink Og faktisk står det hele i den, jeg skamløst henviser til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)