Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskiner og GLS-pakker

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Der tales hele tiden om Google. De er da også hotte. Men har andre prøvet andre søgemaskiner med gode erfaringer?

 

Ang. pakkeforsendelse i Danmark, har I erfaring med GLS, og hvad synes kunderne om at hente på benzintank, Brugs mv.? Overholder GLS leveringstider mv.?

 

MVH

GURU

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Guru.

Efter, at Jubii er skiftet fra at være en søgemaskine til en underholdningsportal, har danskerne ikke haft andet valg end at tage Google til sig, når de skulle finde information på nettet.

Google er "hot", som du skriver, fordi kvaliteten af resultater er så høj, at LANGT størstedelen af danskerne bruger Google, når de skal finde information på Nettet. Da det altså er HER størstedelen af danskerne kikker, er det også HER, at man skal være synlig for at få success på Internettet.

Når man har optimeret sin hjemmeside til Google, så følger det næsten automatisk med, at den næst største, MSN følger med uden videre. I visse tilfælde har jeg set hjemmesider, der kan få op til 15% af sine besøgende fra MSN i forhold til Google.

Når dette så er sagt om de store søgemaskiner, så ville jeg ellers kikke mig om efter, hvad jeg ikke ville kalde søgemaskiner, snarare strategiske link samarbejdspartnere eller portaler... altså hjemmesider, der behandler emner, som svarer til dine. Det kan du få meget glæde ud af, hvis du gør det rigtigt.

Jeg har skrevet en side om link samarbejde på Effektiv Markedsføring. Den er endnu ikke helt færdig, men du får da et overblik

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)