Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af smykker søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :-)

Jeg søger leverandører af forholdsvis billige herrer-smykker. Alt har interesse.

I er også velkommen til at henvende jer, hvis i kender nogle leverandører, som jeg burde tage kontakt til.

Kan kontaktes her i tråden på amino eller på mini_mads7@msn.com.

 

Mvh,

Mads Kjærgaard

 

Fra Pattaya, Thailand
Tilmeldt 21. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har forretning, og bor i thailand. Jeg kan skaffe dig alle de billige smykker du er interesseret i.

Kvaliteten varierer som man jo vil forvente efter prisen. men jeg kan skaffe bla ure, kæder,  piercinger, alm ringe, armbånd, osv.. varerne er hovedsaligt lavet i sølv, stål eller rustfrit stål. Guld kan også skaffes, men er dog lidt dyrere, dog meget billigere end i dk.

De billige smykker er næsten gratis, det er hovedsaligt forsendelsen der koster, så store ordrer er det bedste for dig(ala 100-1000 stk pr ordre) samlet pris for et blandet mix (1000stk varer) i rustfri stål vil typisk ligge på ca 3-4000,-kr ink forsendelse.

Kan kontakte mig på thezentailor@gmail.com

Mvh Kenny

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun fået en enkelt henvendelse..

Jeg hiver derfor tråden op for at prøve lykken :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg er smykkedesigner og laver bl.a. herresmykker. Du kan tjekke det ud på www.annemanna.dk under kategorien herresmykker.

Hvis det er interessant for dig kan du bare ringe/maile om priser osv.

Alle kontaktoplysninger står på min hjemmeside.

 

Med venlig hilsen

Anne Manna

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Mit råd omkring smykker er at etablerer dit egen koncept, dine egne design, eller ender du med at sælge det som alle de andre der fylder rygsækken i Bangkok, som de så slæber hjem for at sælge på strøget eller på markeder.

Jeg kan hjælpe med produktion, har været igang med produktion af sølv og guld smykker, er du på jagt efter ure, så prøv Kina, da det er der hvor de bliver produceret til den absolutte billigst pris.

Men der det sølv smykker til damer eller herre kan jeg godt faciliterer produktion, inspektion og støtte dig i dine indkøb.

 

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

 

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Du er velkommen til at kontakte os - www.houmann.dk.

Vi har en Tungstens herre serie der hedder Truemann, den ligger ikke på vores hjemmeside endnu, men har et PDF katalog jeg kan sende dig, så du kan se om det er noget

 

Ring evt imorgen på 47385800, så kan vi tage en snak

Finn

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Manna @ det er ikke 100% den stil jeg går efter. Jeg kan dog utroligt godt lide halskæden (sidste billede), den der "bjælke".

Finn Kick @ kan jeg ikke få dig til at sende kataloget til mig på min mail: Mini_mads7@msn.com. På forhånd tak :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hiver lige tråden frem igen.

Har fået nogle spændende henvendelser.Jeg kunne dog stadig godt tænke mig at se noget mere.

Jeg er også interesseret i accessories i det hele taget. (Øreringe, slips, butterfly, solbriller). :-)

Tilmeldt 5. May 05
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja,

Hvis du er interesseret i det - så kunne vi godt tænke os at prøve at sælge nogle af dine smykker på vores side.

Passer måske ikke helt ind i sortiment - men jeg syntes de ser spændende ud, så kan være at der er kunder i vores shop der kunne være intersseret.

Kontakt mig evt direkte

 

Finn - Guldsmykket.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)