Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS overtagelse af FIAT FIRINO VAREBIL + 3.000 kr. oven i hatten !!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er chancen for at overtage Årets varebil 2009 helt GRATIS  - mere eller mindre... du overtager i hvert fald en næsten helt ny varebil - perfekt til bykørsel og meget andet - og betaler kun leasing afgiften hver måned. Bilen er din. Og du sparer den ekstra ordinære afgift på 17.000 + moms og får sågar 3000 kr. oven i hatten af mig når overtagelsen er gået igennem.

Bilen er købt hos bilernes hus i silkeborg og leases pt. igennem santander bank
Leasing udgiften pr måned udgør 1797 kr. og aftalen løber ca. 2,5 år endnu hvorefter bilen kan overtages for en meget fordelagtig pris på ca. 39.000 kr. -  nypris er 113.000 kr. plus div. så vidt jeg husker.. 

I forbindelse med omlægning af firmaets aktiviteter, har vi ikke længere brug for den og er villige til at give afkald på evt. gevinst ved salg og den ekstraordinære leasing afgift som ligger på ca. 17.000 kr. plus moms. til gengæld slipper vi så for at skulle ud og buge tid på at sælge den og naturligvis den månedlige udgift i perioden ud.

Antal: 2 stk. 
Farve: Hvid. 
Motor: Diesel 1.4 elegance
Model: Den med alt udstyret.. og bag vindue  .. aircon, armlæn, radio/cd etc. etc. 
En super lille varebil ..  som vi selv bruger flere af..

Læs mere om bilen på fiats hjemmeside eller her: http://fiatprofessional.dk/pdf/FIORINO_CAT_24s.pdf

Hvis det har interesse så lad mig høre fra dig snart..  på 28 12 12 90

Tilmeldt 14. Nov 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:30

Hej,

er det inkl. service ?

Overtages for Ca. 39.000 er det 36.00 eller 43.000 eller ?

Hvor mange kilometer er der tilbage i de 2,5 år ?

mvh,

Mie

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Skrevet kl. 21:27

Hej Mie,

Faktisk har vi to biler som er mulige - og de har kørt ml. 26.000-34.000 km. Der er 30.000 km / år i aftalen som er ekskl. service (finansiel leasing). Den der har kørt længst - har lige været til service.
De ca. 39.000 kr. ved udløb af aftalen for køb er jeg ikke 100 på men mener bestemt det er inkl. moms. (Jeg dobbelttjekker lige når jeg kommer i nærheden af papirerne)

Du er naturligvis velkommen til en prøvetur når det bliver aktuelt...

Mvh. Niels.

Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:51

Hej Niels

Hvornår har de kørt fra ? altså hvor mange år er leasing aftale 3 eller 4 år, det er aktuelt ang km.

Mvh Jonas

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Skrevet kl. 08:15

Hej Jonas,

Bilerne er leaset utimo 2009 og aftalerne løber 4 år fra dato. Man kan dog når som helst købe bilen fri fra leasing aftalen. Pt. står bilerne til ml. 90 og 100.000 kr ved frikøb. Dette beløb nedskrives med ca. 1400-1600 kr. hver måned jf. den omtalte overtagelsespris (som udløber om knap 2,5 år). Vedr. km tal så kan man om ønsket godt køre mere end de 30.000 km. Dette står til 1 kr / km med mindre man laver en aftale med dem. Bilerne har dog ikke begge kørt helt 30.000 km det første år så disse km har bilen til gode.

Bare sig til hvis du har andre spm..

Mvh Niels. 

Tilmeldt 14. Nov 08
Skrevet kl. 14:08

priserne...var det inkl. moms eller ekskl. moms ?

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Skrevet kl. 22:50

Sidstnævnte beløb vedr. "fri køb" er inkl. moms  dvs. de 90-100.000 kr og de 1400-1500 nedskrivning om måneden.

De ca. 1700 kr. / måneden i leasing afgift er ekskl. moms,

Håber det besvarende dit spm.. 

Tilmeldt 14. Nov 08
Skrevet kl. 10:06

har du en mail, fordi jeg har lige nogle andre spørgsmål

Fra København
Tilmeldt 8. Apr 08
Skrevet kl. 09:26

Hej Mie,

Du må gerne skrive til mig på denne adresse...  

nra   (snabela)    pronetworks.dk

...Bare fyr løs :-)

Niels.

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:31

ligger der nogen serviceaftaler på bilerne?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)