Hej Alle Jeg har købt et template på www.templatemonster.com som jeg er ved at opbygge ny hjemmeside udfra. Jeg kender ikke meget til Dreamweaver så jeg har en masse problemer, og nu er jeg nået dertil hvor jeg mener det måske er værd at få lidt hjælp udefra. Jeg vil derfor høre om det er muligt at indhente et tilbud på sådan en tilpasning. Jeg levere selvfølgelig al tekst så det er "bare" opsætningen jeg skal have hjælp med. Herudover skal der med baggrund i designet fra hjemmesiden også laves udkast til brevpapir etc. Jeg ved det er svært, men er det muligt at estimere hvad sådan et lille projekt vil koste?? Taler vi om 1000-2000 eller 5kilo+ ? Om du er studerende, freelancer eller prof. betyder ikke noget. Bare det er billigt ![]() Sitet det drejer sig om er www.ebrochure.dk På forhånd tak Hilsen Morten |
Kunne jeg godt byde ind på .... for amino'er har blandet andet lavet www.socialfaglig.dk og www.uforklarbar.dk
At arbejde fra en template og tilpasse den dit behov vil også være en spændende opgave - lige give den et smule personligt præg. Jeg arbejder dog ikke i flash, så hvis der er den slags i må jeg nok trække mig.
Min pris vil ligge mellem 1.300 og 1.900. Hurtig levering og tilfredse kunder er det jeg er kendt for, skal du være den næste?