Hvor er det dog et godt tiltag. Flot af Falck at sponsorere en ambulance til formålet.
Lige til orientering, har i så undersøgt muligheden for lovligt at køre med en blå blink på taget? Selvom de ikke er tændt er det ulovligt i DK, men ved ikke hvordan reglerne er igennem landene hele vejen ned til Mongoliet.
Er der ikke noget om at der ikke er betalt afgift på ambulancer? Kan i få en dispensation for det, og dermed få nummerplade på?
Ville bare lige nævne det, så I ikke render ind i nogle problemer på dette punkt. Det ville da være surt.
Det med blinkene det var vi faktisk ved at undersøge, men ellers så må de jo bare pilles af :) Man kunne vel også bare lægge noget hen over dem?
Mhs til afgift, så vil vi vist med 95% sikkerhed kunne slippe for den, da det går til velgørenhed. Vi er fuldt i gang med at undersøge mulighederne! Ellers så må vi bide i det sure æble og betale afgift, hvilket vi så får 85% af refunderet når den bliver eksporteret.
Men tak for din besked, der kan jo hurtigt opstå uheldige situationer hvis man ikke har tænkt på alt, og det er jo rimeligt umuligt at gøre :)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Den ambulance skal i nok komme langt med, udentvivl, jeg har kørt mange ture i den vogn :)
I må da bestemt ikke overveje at pille lysbroen af, tro mig, den skal i nok få det sjovt med senere.... i pakker den blot ind, indtil i har forladt Danmark, jeg kunne nu heller ikke forestille mig den betjent der vil give Jer en bøde, når i fortæller om formålet.
Rigtig god tur, desværre er min økonomi ikke til at ligge penge i øjeblikket. Eller havde jeg gjort det!
Den ambulance skal i nok komme langt med, udentvivl, jeg har kørt mange ture i den vogn :)
I må da bestemt ikke overveje at pille lysbroen af, tro mig, den skal i nok få det sjovt med senere.... i pakker den blot ind, indtil i har forladt Danmark, jeg kunne nu heller ikke forestille mig den betjent der vil give Jer en bøde, når i fortæller om formålet.
Rigtig god tur, desværre er min økonomi ikke til at ligge penge i øjeblikket. Eller havde jeg gjort det!
Enig :D Skal godt nok være en betjent med en dårlig dag, hvis der kommer bøder frem.
Mange mange tak :)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.