Google Bots og de andre..
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
18-04-2010 kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej AMinoer
Jeg var lige inde på andet forum og kan se under hvem der er online står Søgemaskinerobotterne der også, er det normalt eller ?
Hvor tit er disse robotter på en side ? altid eller løber de rundt ?
Jeg har aldrig set det på amino ..
Svar
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Jeg har aldrig set det på amino..
Se her :
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
18-04-2010 kl. 13:08
Svar
Hej Allan
Ja der var også en robot..
Er der tit det og kan man forvente alle nye indlæg så ligger i google herefter ??
Mikkel
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
René
Skrevet
18-04-2010 kl. 22:27
Svar
Hej Allan
Jeg har set mange indlæg der relativ hurtigt bliver fanget af Google robotter, som bliver vist på de organiske resultater ude på Google. Vi snakker indenfor en halv times tid. Så det går rimelig tjept må man sige.
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Se her :) jeg har lige lavet en ny site på tex-tryk som handler om hvordan man laver serigrafi.
Normalt tager det ca 1-2 uger for google at finde en ny side hvis jeg ikke gør et eller andet :)
Nu laver jeg et link som hedder Hvad er serigrafi
Prøv så at vent 5-10 min og google dette site:tex-tryk.dk/hvad-er-serigrafi/ og se min nyeside omkring hvad serigrafi er :)
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Se her :) jeg har lige lavet en ny site på tex-tryk som handler om hvordan man laver serigrafi.
Normalt tager det ca 1-2 uger for google at finde en ny side hvis jeg ikke gør et eller andet :)
Prøv så at vent 5-10 min og google dette site:tex-tryk.dk/hvad-er-serigrafi/ og se min nyeside omkring hvad serigrafi er :)
Kommer ikke frem på google her, så de 5-10 minutter kan man vidst roligt sige er gået
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Kommer ikke frem på google her, så de 5-10 minutter kan man vidst roligt sige er gået
Oh, hvorfor går tiden her på amino ikke rigtigt i tråden? :-o
Troede du havde tilføjet dit indlæg for 1 time siden, men kan se at du har gjort det for 5 minutter siden.
Svar
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
18-04-2010 kl. 22:57
Svar
Emil, det skal du selv rette under din profil :)
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Emil, det skal du selv rette under din profil :)
Sådan, det var straks meget bedre.
Tak for det! :-)
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Hvad f er nu det hehe :) så virker det jo klart nok ikke. Dumme google med kan da heller aldrig regne med noget.....
Svar