Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange opretter divers blogs.

Er det primært for at opbygge links-værdi til SEO ?

har bemærket flere opretter blogs under navne som www.blog-mitdomæne.dk - altså opretter et nyt domæne hertil. Så har man selvfølgelig selv styr på bloggen.

Hvad gør I?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Venner:

Mange opretter divers blogs.

Er det primært for at opbygge links-værdi til SEO ?

har bemærket flere opretter blogs under navne som www.blog-mitdomæne.dk - altså opretter et nyt domæne hertil. Så har man selvfølgelig selv styr på bloggen.

Hvad gør I?

Hej,

Du spørger til den primære årsag til at starte en blog.

Der kan være mange årsager til, at man begynder at blogge - f.eks. ønske om større synlighed for dine budskaber og en platform, hvor du som blog ejer bestemmer emnerne, der skal vendes.

Det er klart, at blogs, hvor du selv bestemmer emnerne, egner sig fint til linkbuilding / SEO.

Det kan også være, at der er en sag, som du brænder for. Det kan f.eks. være din faglige mærkesag.
Min mærkesag, er IT sikkerhed og business IT continuity. Derfor hedder min blog  IT sikkerhed & Business IT Continuity. Den ligger her på Amino. Skype-Smile

For en nemheds skyld har jeg så lavet en URL under mit firmas domæne, som peger på min blog med en 301 redirect. Det betyder, at bloggen kan tilgås på www.nielco.dk/blog.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)