Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er god, og jeg er god - ska´vi..?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal vi dele kompetencer?

Jeg er skarp til at skrive og kommunikere...
Så din virksomhed får hjemmesidetekst, pressemeddelelser, placerede historier i medierne, profiltekst, slogans, styr på kommunikationsstrategien - og en kompetent samarbejdspartner I altid kan spørge til råds.

Du er skarp til grafik, design og har adgang til tryksager...
Derfor får jeg visitkort, logo, bannerdesign, brevpapir og en dygtig sparringspartner.

Jeg har startet et nyt firma (det er ikke www.dribling.dk),hvilket er meget tæt på lancering - derfor står jeg og skal bruge alt det, som jeg ikke selv kan klare. Hjemmesiden og kunderne er der styr på...men det er vist også det hele;-)

Er det dig jeg søger?

Hvis du er god - så ser jeg frem til at høre fra dig...her i tråden, på en PM eller på rgm@dribling.dk.

Mvh.

René

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 08:23
Omkring vores gensidige "bytteforhold"

Jeg forventer naturligvis ikke, at jeg blot får opfyldt mine helt konkrete ønsker om "...visitkort, logo, bannerdesign, brevpapir og en dygtig sparringspartner", sådan helt gratis og up front for at vi kan indlede et samarbejde.

Min forestilling er, at vi ser på, hvad vi hver i sær kunne bruge fra hinanden netop nu, og så aftaler vi et bytteforhold med arbejdstimer og materialer, som vi begge synes fungerer optimalt.

Det kan jo godt være, at du ikke lige for øjeblikket sidder og hungrer efter mine kompetencer, men måske skal du efter jul bruge presse- eller tekstarbejde til det ene eller det andet.

Så aftaler vi naturligvis x antal timer, som du har til gode hos mig, og på den måde er der ikke nogen af os, der kommer til at skulle levere noget, uden samtidig at få garanti for at få noget igen.

Når jeg indleder et samarbejde, skal min samarbejdspartner være mindst lige så tilfreds med udbyttet som mig selv, således er jeg sikker på, at jeg kun får tilfreds og positiv omtale, samtidig med at mit eget udbytte holder et højt niveau.

Jeg håber, at min intention står skarpere nu, og at min "grafiske målgruppe" er blevet endnu mere interesserede, sådan at jeg ender op med en eller to skarpe "byttere".

Stil endelig masser af spørgsmål...her i tråden, på en PM eller på rgm@dribling.dk

Mvh.

René

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:21
Jeg har samarbejdet med René om et enkelt afsluttet projekt, og vi har også et fælles projekt kørende i øjeblikket.

Jeg har kun positive oplevelser med mit samarbejde med René.

mvh Hans

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 09:29
Hej

Så må jeg lige skyde en kommentar til ;

René er ikke bare god, han er altså rigtig dygtig.

Han har lavet tekst for mig (er ikke synligt) og skal snart igang med min pr (det hele skal klappe samtidigt)

Det har været en hel fantastisk oplevelse for mig og så tænker jeg jo at det kan det sikkert også være for andre.

Så har du nogle af de kompetancer René efterlyser, så kan jeg kun skamroser Hr. dribling

Sorry René, kunne ikke lade være

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:26
Tak til jer som allerede har sendt mig en PM/mail...og til Hans og Anne naturligvis;-)

Jeg kontakter jer alle i løbet af næste uge, for at finde ud af hvor kemien passer bedst.

Til alle jer der får lyst til at skrive til mig her i løbet af weekenden:
Skriv endelig hvilke ønsker I selv kunne have til vores samarbejde - det skal jo være ideelt for begge parter!

God weekend

Med venlig hilsen

René / rgm@dribling.dk

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:09
Jeg har også et godt samarbejde med René. Han kan virkelig skrue ordene rigtigt sammen :-))

Thumps up herfra :-))

Håber dine kunder og samarbejdspartnere finder dig i søgemaskinerne ;-)))

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 12:01
Senest onsdag den 22/11 vil jer der har kontaktet mig få en skriftlig tilbagemelding pr. mail.

Dette vil være en specifikation af, hvad jeg gerne vil have hjælp til, og en opfordring til hver enkelt af jer om selv at opstille nogle ønsker til vores eventuelle samarbejde i fremtiden.

Jeg har ikke selv fastlagt mig på, hvordan samarbejdet skal være, så jo flere idéer og ønsker du kommer med, jo bedre og mere interessant bliver det sikkert for os begge.

Vi tales ved - og rigtig god søndag til jer alle.

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:47
Hej René

Vi er meget interesseret i et evt. samarbejde med dig. Du har da også selv bemærket at vi har brug for lidt tekst-hjælp på vores hjemmeside.
Har sendt dig en PM.

Vi ser frem til at høre fra dig...

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:50

... hvor meget har du i øvrigt stukket de andre for at komme med de meget rosende ord om dig?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 16:04
Hej Mikkel

Bestikkelsen lå i et yderst tilfredsstillende stykke arbejde

Så du kan vente dig, kan du

Og god vind

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)