Hvis du lige ruller lidt op (eller ser den post jeg citerede) vil du se, at Anders punkt for punkt har beskrevet præcist hvad du skal gøre, når domænet står som "reserveret".
Næææ, det står der godt nok ikke, når domænet kun er reserveret! Hvis jeg var dig, så ville jeg tjekke min mailboks - evt spam - ekstra godt efter (er det den rigtige mail du har brugt, da du oprettede domænet?), for at se, om du alligevel ikke skulle ha fået mailen om aktivering.
Afsender er info@dk-hostmaster.dk (tekstnavn "DK Hostmaster Automatic Apartment") og emnet er "Ordrebekræftelse for deoliveiratalkshow.dk". Heri står dit DK-handle og din pinkode, som du skal bruge, for at logge ind og aktivere domænet.
Medmindre gigahost har sendt forkert mail derover, er det ihvertfald ikke deres skyld. Ring til DK Hostmaster på mandag, så skal de sikkert nok hjælpe dig. (mon ikke de kan sende mailen med aktivering én gang til.)
Det har jeg også prøvet! Eller det vil sige, egentlig er det en af mine kunder, der har prøvet det. I forbindelse med et tidligere projekt havde jeg brug for en række domæner (.dk), og der tog det også en krig og en eftermiddag, før de til sidst kom.
Det har jeg også prøvet! Eller det vil sige, egentlig er det en af mine kunder, der har prøvet det. I forbindelse med et tidligere projekt havde jeg brug for en række domæner (.dk), og der tog det også en krig og en eftermiddag, før de til sidst kom.
Nu prøver jeg at ringe ind til DK-hostmaster på mandag så må vi jo se hvad der sker.