Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak amino!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej alle aminoer.

Lige siden dag 1 jeg har været herinde, så har jeg sku' følt mig velkommen, og det kan jeg kun takke alle jer på amino for!

Det er som om amino er et lille "samfund", hvor folk hjælper hinanden, og det syntes jeg er super fedt.

Da jeg oprettede min bruger herinde, havde jeg slet ikke forstand på iværksætteri eller noget som helst lign, der var jeg bare en lille "sølle" webdesigner, og idag har jeg min egen blog om mit liv som iværksætter, og det kan jeg kun takke jer for herinde!

Jeg har fundet rigtig mange tråde herinde, som har hjulpet mig rigtig meget, og været meget motiverende, og det er bare super nice!

For ikke at gøre dette til en kærlighedserklæring, så må jeg hellere stoppe her Confused

Hav en fortsat god dag alle sammen!

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 11:07

Hej Emil

Har det lidt lige som dig... Amino'erne giver så meget.... Jeg tror Amino er kommet for at blive.

Og med hensyn til din blog, så er den: flot, godt skrevet, brugervenlig, relevant og spændende. Det er ikke sidste gang jeg følger dine blogs. Yes

Også en god dag til dig.

Mange hilsner

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:10

Reno Jensen:

Hej Emil

Har det lidt lige som dig... Amino'erne giver så meget.... Jeg tror Amino er kommet for at blive.

Og med hensyn til din blog, så er den: flot, godt skrevet, brugervenlig, relevant og spændende. Det er ikke sidste gang jeg følger dine blogs. Yes

Også en god dag til dig.

Mange hilsner

Reno

Hej Reno.

Jeg tror sku' godt nok også at amino er kommet for at blive, det er jo næsten uanset hvad man spørg om, så der altid svar på det, og svarene kommer flyvende med kæmpe hastighed.

Tak for feedback på min blog, er glad for at du syntes om den!

Mvh.

Emil D. Pedersen

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:12

Amino trænger igennem.

Det eneste forum jeg har være "afhængig" af..

Det er lidt som med mit forbrug af fast food, jeg kan sku ikke lade være..

Så har jeg så fået super partnere herinde og tak endnu en gang til dem.

Ja det er sku et lille lokalsamfund.

Der er mulighed for at købe tøj og handle ind, mangler bare et pizzaria der melder på banen ;-)

Mikkel

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:16

Emil Pedersen:

Hej alle aminoer.

Lige siden dag 1 jeg har været herinde, så har jeg sku' følt mig velkommen, og det kan jeg kun takke alle jer på amino for!

Det er som om amino er et lille "samfund", hvor folk hjælper hinanden, og det syntes jeg er super fedt.

Da jeg oprettede min bruger herinde, havde jeg slet ikke forstand på iværksætteri eller noget som helst lign, der var jeg bare en lille "sølle" webdesigner, og idag har jeg min egen blog om mit liv som iværksætter, og det kan jeg kun takke jer for herinde!

Jeg har fundet rigtig mange tråde herinde, som har hjulpet mig rigtig meget, og været meget motiverende, og det er bare super nice!

For ikke at gøre dette til en kærlighedserklæring, så må jeg hellere stoppe her Confused

Mvh.

Emil D. Pedersen

Nu har jeg kun været her i få dage, men jeg har det allerede lige som dig. Jeg har fundet mange tråde som har været stærkt motiverende, og det vil jeg meget gerne takke for. Jeg håber da Amino er kommet for at blive, det ville være en skam hvis det gik ned.

Også god dag til dig, Emil.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:16

MikkelFriis:

Amino trænger igennem.

Det eneste forum jeg har være "afhængig" af..

Det er lidt som med mit forbrug af fast food, jeg kan sku ikke lade være..

Så har jeg så fået super partnere herinde og tak endnu en gang til dem.

Ja det er sku et lille lokalsamfund.

Der er mulighed for at købe tøj og handle ind, mangler bare et pizzaria der melder på banen ;-)

Mikkel

Hej Mikkel.

Det er også lige før at jeg er afhængig af Amino, hvis jeg lige er på computeren, jamen så skal jeg da lige tjekke amino.

... og det føles netop som om at Amino er et lille lokalsamfund, og det er jeg helt vild med, men kender jo nærmest efterhånden alle personer herinde, og det er det der gør det fedt :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:20

Synes det er supert godt

Måske aminos nyeste tiltag kunne være AminoCity

Virtuel by, med online bestilling af alt :-)

Jeg køber gerne på det lokale amino Pizzaria ..

Vi har brugere herinde i alle brancher, så muligheden ligger der..

Butikker, håndværkere, restauranter,bilforhandlere, vognmænd, webfolk og meget andet

mikkel

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:23

MikkelFriis:

Synes det er supert godt

Måske aminos nyeste tiltag kunne være AminoCity

Virtuel by, med online bestilling af alt :-)

Jeg køber gerne på det lokale amino Pizzaria ..

Vi har brugere herinde i alle brancher, så muligheden ligger der..

Butikker, håndværkere, restauranter,bilforhandlere, vognmænd, webfolk og meget andet

mikkel

Er helt enig Mikkel.

Har fået den opfattelse af dig, at du kun tænker på pizza og fast food, det ka' jeg li!
Minder rigtig meget om mig selv, en pizza i ny og næ er ikke helt dårlig.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 11:25

Nicolai Busekist Ohlsen:

Emil Pedersen:

Hej alle aminoer.

Mvh.

Emil D. Pedersen

Nu har jeg kun været her i få dage, men jeg har det allerede lige som dig. Jeg har fundet mange tråde som har været stærkt motiverende, og det vil jeg meget gerne takke for. Jeg håber da Amino er kommet for at blive, det ville være en skam hvis det gik ned.

Også god dag til dig, Emil.

Velkommen til, er helt sikker på at du ikke vil fortryde at du oprettede dig herinde :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:26

Jeg kan kun tilslutte mig udmeldingerne og begejstringen :-)

Hej med dig :-)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)