Hej alle aminoer. Lige siden dag 1 jeg har været herinde, så har jeg sku' følt mig velkommen, og det kan jeg kun takke alle jer på amino for! Det er som om amino er et lille "samfund", hvor folk hjælper hinanden, og det syntes jeg er super fedt. Da jeg oprettede min bruger herinde, havde jeg slet ikke forstand på iværksætteri eller noget som helst lign, der var jeg bare en lille "sølle" webdesigner, og idag har jeg min egen blog om mit liv som iværksætter, og det kan jeg kun takke jer for herinde! Jeg har fundet rigtig mange tråde herinde, som har hjulpet mig rigtig meget, og været meget motiverende, og det er bare super nice! For ikke at gøre dette til en kærlighedserklæring, så må jeg hellere stoppe her Hav en fortsat god dag alle sammen! Mvh. Emil D. Pedersen |
Hej Emil
Har det lidt lige som dig... Amino'erne giver så meget.... Jeg tror Amino er kommet for at blive.
Og med hensyn til din blog, så er den: flot, godt skrevet, brugervenlig, relevant og spændende. Det er ikke sidste gang jeg følger dine blogs.
Også en god dag til dig.
Mange hilsner
Reno