Står og skal sælge siden http://oddsspillet.dk. Siden har kørt i godt og vel 6 måneder og tjent omkring 1100 kroner via. VIP køb, uden nogen former for markedsføring.
Siden er den eneste af sin slags på markedet pt. så derfor er der stort potentiale i siden, hvis du ved hvordan du skal spille dine bolde...
I korte træk går siden ud på, at oddse med sine virtuelle penge som man får stillet til rådighed på rigtige kampe fra hele verden.
Jeg har som det ser ud nu et seriøst tilbud, men hvis du skulle finde siden interessant, ville jeg se frem til at du skrev en mail til st@sithoweb.dk .
Der bliver kun taget hånd om seriøse henvendelser...
De VIP fordele brugerne har mulighed for at købe, er det lovligt? Syntes jeg har hørt at der mange stramme regler så snart det kommer til noget i sammenhæng med betting?
Jeg ved godt det er lidt off-topic, men prøv at gå ind på forsiden af din side og tryk "Opret mig en bruger" og se hvad der sker. Altså uden at udfylde formen først.
Ville bare lige gøre opmærksom på det :-)
Held og lykke med salget, og fedt site btw! Free Bump ;D
Jeg ved godt det er lidt off-topic, men prøv at gå ind på forsiden af din side og tryk "Opret mig en bruger" og se hvad der sker. Altså uden at udfylde formen først.
Ja men den opretter dig alligevel :) så det er et validering problem på formen!