Hej Kim Det ser rigtigt nok ud til at der er seriøse SEO problemer med sitet. Jeg ville tilmelde det Google Webmaster Tools og gå alle rapporter igennem for om der er særlige problemer med indekserign af sitet. Du har en side med bogen "Naval War Games", men du dukker ikke op i top 100 på denne søgning på "sider fra Danmark", selvom du er den eneste herhjemme der har "Naval War Games" i titlen. Siden er alligevel indekseret af Google hvilkeyt kan ses med søgningen [site:skrold.dk naval]. Siden er ikke tilgængelig fra Googles cache. Det ligner at siden ligger i det mytiske "supplemental indeks". Jeg kan ikke på stående fod se hvorfor siden skulle ryge i supplemental index, men en forklaring kan være mange engelsksprogede sider har identiske titler med dem du har. Overvej hvad du kan gøre for at have helt unikke titler og indhold på siderne. Mvh Jesper Jørgensen |
Tak for alle svarene
@Jesper; jeg tror du er inde på noget af det rigtige. Alle mine trængsler begyndte da en venlig mand foreslog at jeg skulle have forfatter navnet i sidetitlen sammen med bogtitlen. Førhen havde jeg bogtitlen, sammen med prisen og det er selvfølgelig en mere unik sidetitel!!