Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for ekstra indtjening til sommerferien? Yd lektiehjælp!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksamensperioden nærmer sig og dermed stiger behovet for ekstra lektiehjælp for mange skole, gymnasier og universitetes-studerende. På Tutoren.dk matcher vi elever til tutorer/privatundervisere, men i øjeblikket har vi for få tutorer til at kunne hjælpe alle elever. Vi søger derfor nye tutorer.

Har du tiden, evnerne og lysten til at undervise, hvorfor så ikke tilmelde dig Tutoren.dk og tjen lidt ekstra penge til din sommerferie. Besøg http://Tutoren.dk eller Læs mere <href="http://www.tutoren.dk/tutorbloggen/bliv-tutor-og-privatunderviser-og-tjen-ekstra-penge-til-sommerferien">her</a>

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:14

Lyder som et meget dårligt tilbud at skulle betale penge for at få lov at være tutor. Overvejede det da ellers kort, da jeg går på en meget matematisk linje på universitetet.

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 01:48

Det var også lige min første tanke :P

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:12

Hej Jakob og Kristian,

Tja det ved jeg nu ikke. Prisen er jo kun 250 kr for et halvt aar. Det har tutoren jo tjent ind i loebet af 1-2 undervisningstimer. Vi kan jo desvaerre ikke goere det helt gratis for baade elev og tutor da det jo trods alt tager tid at administrere systemet og koster at vedligeholde og hoste sitet.

Hav en god weekend,

Thomas

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 19:20

Hej

Hvis du mangler noget billig reklame, så kan du gid mig din email.  så kan jeg fortæle dig nærmere om min ide.

Mvh shane

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:30

Tutoren:

Hej Jakob og Kristian,

Tja det ved jeg nu ikke. Prisen er jo kun 250 kr for et halvt aar. Det har tutoren jo tjent ind i loebet af 1-2 undervisningstimer. Vi kan jo desvaerre ikke goere det helt gratis for baade elev og tutor da det jo trods alt tager tid at administrere systemet og koster at vedligeholde og hoste sitet.

Hav en god weekend,

Thomas

Nej det er klart at i også gerne vil tjene lidt penge på det. Men kommer man udefra og gerne vil være tutor, er 250 kr. bare for meget for en service, som man ikke kender kvaliteten af. Mit forslag ville nok være at i gav nyoprettede tutorer den første måned gratis, og man så efter denne måned kan vælge at fortsætte mod betaling eller stoppe. Det kræver så godt nok at man skal sikre sig at en person ikke kan oprette sig flere gange. Det kan man gøre på flere forskellige måder; brev, indscanning af en form for ID eller andet.

Det tror jeg i hvert fald ville give jer lidt flere tutorer derinde (mig inklusiv).

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:43

Der skal vel ikke ydes lektiehjælp i sommerferien Smile1

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)