Jeg overvejer om vi enten skal have en fuldtidsansat eller en
freelance medarbejder indenfor regnskab. Jeg er i tvivl om hvor
lønniveauet ligger. Kan nogen give et fingerpeg? Personen skal kunne
arbejde fuldt ud selvstændigt i navision og skal have erfaring indenfor
regnskabsføring, løn, regler osv. Altså en som kan klare de
administrative opgaver selvstændigt.
Hvordan er lønniveauet ved henholdsvis en fuldtidsansat eller en freelance som eks kommer to dage om ugen i huset?
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Jeg kender et par stykker som sidder som fuldtidsansat som bogholder i Navision (Dynamics NAV), som har ansvar for både regnskabsføring, løn og ordrebehandling. Lønnen er 24.000 kr. +/-.
En freelance bogholder tager typisk 300-400 kr. i timen.
Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.
Vi hár faktisk lige haft en rigtig flink og dygtig dame de sidste par dage.. vi har givet 350 i timen og ingen kørsel. Lidt dyrt synes jeg, men hun var super dygtig og kunne bare selv gå i gang med en ganske kort instruks.. og det bedst var, at hun af sig selv viste os 2-3 ting vi kunne gøre på en nemmere måde, den ene ting (kræver en længere forklaring) kan faktisk spare mig og vores normale bogholder Ruth for i hvertfald 3-4 timers arbejde om ugen.. Og så lærte hun mig et par små tricks som nogle genvejstaster mm jeg ikke kendte og ændrede småting i vores arkivsystem, så det er lidt nemmere at gå til.. Så jeg tænker bare, hvorfor dælen vi ikke fik fat i hende noget før! Hun kører vidst i hele sønderjylland og lidt nordpå (til vejle og lign), så hvis nogen vil have hendes nummer, mmå i sige til. Det er planen at vi fremover ringer til hende, hvis det brænder på fx hvis vi har ekstra travlt eller hvis Ruth skal på ferie osv.
Vores nabo (en smed) har en bogholder som kommer fast hver 2. uge og hun tager 220 i timen, men har så kun faste aftaler på hele dage, man kan ikke bare betale på timebasis. Jeg ved ikke, om hun skal have noget for kørsel.