Jeg har lige investeret i en ny bærbar, men det er jo ikke alt man kan se, når man bestiller over nettet. Min gamle PC havde sådan en streg på den integrerede mus, hvor der gemte sig en scroll funktion. Denne streg findes ikke på den nye PC, men er det muligt at funktionen findes alligevel? Hvis ja, hvordan slår jeg det til?
Oplevede jeg nemlig med en computer jeg lånte. Den havde heller ikk den "streg" du nævner, men havde engang set at på macbooks brugte man to fingre til det - og da jeg prøvede fungerede det også på denne :)
Oplevede jeg nemlig med en computer jeg lånte. Den havde heller ikk den "streg" du nævner, men havde engang set at på macbooks brugte man to fingre til det - og da jeg prøvede fungerede det også på denne :)
Håber det lykkedes for dig..
Mvh Uffe
Nej desværre, jeg har lige testet det. Hvis det ikke er noget der kan slås til, så tror jeg at min kone lige har fået en ny PC istedet
Hvilken bærbar drejer det sig om, de er jo trods alt forskellige, lidt nemmere at prøve at finde ud af om lige netop din model kan det, hvis man ved hvad det er for en
Hvilken bærbar drejer det sig om, de er jo trods alt forskellige, lidt nemmere at prøve at finde ud af om lige netop din model kan det, hvis man ved hvad det er for en