Hej alle sammen.
I forbindelse med et projekt jeg har gang i har jeg besluttet at se mig omkring efter en samarbejdspartner. Ofte er det en fordel at være to eller flere når der skal sparres og uddeles opgaver. Projektet jeg har gang i et en Modeportal med en masse moderelaterede nyheder. Jeg har gode kontakter til mange i modebranchen som vil være behjælpelige med input til siden. Jeg vil meget gerne uddybe mere via en PM eller via mail. Simon@byflou.com Personen jeg søger behøver ikke selv have en kæmpe interesse i mode. Men det vil da være en fordel. Der er mange planer med siden og masser af fremtidige funktioner og udvidelser, så indsigt i hvordan portaler med mange brugere virker er et plus. Omkring programering og udvikling af siden, benytter jeg i dag flere forskellige leverandrøre. Og derfor er det ikke er krav at du skal kunne dette. Men et plus hvis du kan det selvfølgelig. Jeg driver selv en modewebshop med designer modetøj til piger. Jeg har en grafisk og markedsførings messig baggrund. Jeg er spækfyld med ideer, men har brug for sparring der kan hjælpe med at føre dem ud i livet. Jeg vil meget gerne høre fra nogle af jer der kunne være intersseret. Jeg har med vilje ikke stillet meget op omkring hvad min kommende partner skal kunne. Hvis du selv mener du har noget at byde på så ser jeg frem til at høre fra dig.
Venligst Simon Falentin Olesen +45 21 40 00 42 Simon@byflou.com
|
Partner søges til ny modeportal med fokus på blogs, magasiner og brugere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)