Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra 3650- Ølstykke
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har etableret e- shoppen MiljøPC I/S (http://www.miljopc.dk) for snart et år siden. Vi har ca 950- 1100 besøgende pr måned, men der akn godt være lidt langt mellem salgene. Hvis man går på Google og leder efter Miljopc eller Miljøpc det vil give en del resultater, så det er ikke fordi vi ikke er "kendte" på nettet. Så jeg har t noget bredt spørgsmål, hvordan får vi flere besøgende (må ikke koste for meget), hvordan får vi de besøgende til at købe vores produkter. Så helt generelt, er der noget vi kan gøre bedre, mere attraktivt på vores side, kort sagt en reorganisering af vores side.
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Da jeg så din tråd og besøgte din side forventede jeg at se en innovativ maskine, lækkert hardware og et nice design samt finish.
Jeg kommer ind på en side hvor du sælger brugte computere.. Brugt EDB sælges idag meget nemmere på forummet hvor folk får lov at byde.

Du har flere kategorier hvor der mangler indhold og en masse udnødvendigt scroll direkte på siden.



Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 16-11-2006 11:18:37 Forfatter:MiljøPC I/S
Vi har ca 950- 1100 besøgende pr måned, men der akn godt være lidt langt mellem salgene. Hvis man går på Google og leder efter Miljopc eller Miljøpc det vil give en del resultater, så det er ikke fordi vi ikke er ''kendte'' på nettet. 


Hej John,

Hvorfor skulle folk søge på MiljøPC på Google?

Det gør folk da kun hvis de kender sitet i forvejen. Hvis jeg skal bruge nogle PC stumper og vil søge efter dem på Google, vil jeg nok aldrig få den tanke at jeg skulle søge på "miljøpc". Jeg tror at du bliver nødt til at være godt placeret på bredere søgeord.

mvh Carsten

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gelerelt mangler i at lægge nogle kræfter i at gøre  jeres shop brugervenlig og indbydende. Arbejd med design og indhold. Der mangler gode beskrivelser på jeres varer.

HVOR ER BETALINGSKORT ???.
Rigtig mange som beder om hjælp til mere salg, har ikke betalingskort på deres side. I mister langt over halvdelen af jeres mulige købere ved at undlade betaling med kort.

Læs Thorborgs E-pusher. Light udgaven kan hentes her www.thorborg.dk og er gratis.

og så synes jeg iøvrigt at flere af jeres priser er lidt høje ;-)

/ Charly

Fra 4000 Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
et godt råd kunne være at sælge det via QXL.....

Ole net-distribution.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)